Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
(Ne, Pling är bara soäääääg - as I like to write it  )
Jag känner att jag sitter i en soffa 
2 dec, 2013 23:56
|
|
Borttagen
|
(jajaja, ursäkter, bara ursäkter  )
Jag sitter i en soffa. 
2 dec, 2013 23:57
|
|
Borttagen
|
(Ska du säga, ifrånskyllare :*)
Jag sitter också på en soffa. Och sen ligger jag på en soffa 
3 dec, 2013 00:00
|
|
Borttagen
|
(OMR, hur gjorde hon det?!?! lade sig ner?!?!?! Duktig tjai)
"Pling", jag hade släppt hennes mun och såg på henne.
"Är vi… ihop nu? Vill du vara mi flickvän?"
3 dec, 2013 00:04
|
|
Borttagen
|
(Cooling  )
Jag flinar retsamt upp mot Brian.
- Nej, du vet, du är min största fiende!
3 dec, 2013 00:06
|
|
Borttagen
|
"Om du säger det så", jag böjde mig ner över henne och låtsades nafsa på henne.
3 dec, 2013 00:12
|
|
Borttagen
|
Jag fnissar tyst. Drar händerna genom Brians hår. Lägger benen om Brians midja -.-
3 dec, 2013 00:14
|
|
Borttagen
|
 OCH STALKER-NEVILLE STÅR I DÖRREN
3 dec, 2013 00:15
|
|
Borttagen
|
STALKER-NEVILLE OCH HERMIONE FOREVAAH :*
3 dec, 2013 00:16
|
|
Borttagen
|
"Vad gör ni?2 frågar Stalker-Neville.
"Jag äter upp min fiende", svarar Brian.
"Ha så kul", svarar Stalker-Neville
"VÄNTA NEVILLE!"
"ja?  "
"hur kom du in?"
"jag ville in till er"
hehehe, jag vet, borde få ett pris
3 dec, 2013 00:20
|
Du får inte svara på den här tråden.