Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Barnie och coolingen, prs

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

1 2 3 ... 107 108 109 ... 149 150 151
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


(Ne, Pling är bara soäääääg - as I like to write it )

Jag känner att jag sitter i en soffa

2 dec, 2013 23:56

Borttagen

Avatar


(jajaja, ursäkter, bara ursäkter )

Jag sitter i en soffa.

2 dec, 2013 23:57

Borttagen

Avatar


(Ska du säga, ifrånskyllare :*)

Jag sitter också på en soffa. Och sen ligger jag på en soffa

3 dec, 2013 00:00

Borttagen

Avatar


(OMR, hur gjorde hon det?!?! lade sig ner?!?!?! Duktig tjai)

"Pling", jag hade släppt hennes mun och såg på henne.
"Är vi… ihop nu? Vill du vara mi flickvän?"

3 dec, 2013 00:04

Borttagen

Avatar


(Cooling )

Jag flinar retsamt upp mot Brian.
- Nej, du vet, du är min största fiende!

3 dec, 2013 00:06

Borttagen

Avatar


"Om du säger det så", jag böjde mig ner över henne och låtsades nafsa på henne.

3 dec, 2013 00:12

Borttagen

Avatar


Jag fnissar tyst. Drar händerna genom Brians hår. Lägger benen om Brians midja -.-

3 dec, 2013 00:14

Borttagen

Avatar


OCH STALKER-NEVILLE STÅR I DÖRREN

3 dec, 2013 00:15

Borttagen

Avatar


STALKER-NEVILLE OCH HERMIONE FOREVAAH :*

3 dec, 2013 00:16

Borttagen

Avatar


"Vad gör ni?2 frågar Stalker-Neville.
"Jag äter upp min fiende", svarar Brian.
"Ha så kul", svarar Stalker-Neville
"VÄNTA NEVILLE!"
"ja? "
"hur kom du in?"
"jag ville in till er"


hehehe, jag vet, borde få ett pris

3 dec, 2013 00:20

1 2 3 ... 107 108 109 ... 149 150 151

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

Du får inte svara på den här tråden.