(prs) Mellan Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (prs) Mellan Mily och Niela
|
Borttagen
|
Albin log han hade faktist blivit rätt bra vän med jakop jack var lite svår att förstå sig på
1 jul, 2013 18:50
|
|
Borttagen
|
så? Albin du vill att dina föräldrar ska sluta bråka ? sa Jakop
1 jul, 2013 18:52
|
|
Borttagen
|
" Gärna det men det är typ omöiligt sa Albin
1 jul, 2013 18:55
|
|
Borttagen
|
inget är omöjligt så länge man tror sa Jakop & log änumer
1 jul, 2013 19:01
|
|
Borttagen
|
Albin log lite nervöst och tänkte att han hade gett upp hoppet för länge sen
1 jul, 2013 19:02
|
|
Borttagen
|
men med lite magi så fixar allt sig sa Jakop
1 jul, 2013 19:04
|
|
Borttagen
|
Albin log lite och tänkte att han inte trodde så mycket på magi
1 jul, 2013 19:06
|
|
Borttagen
|
hej du vet ju att jag är ying eller hur? sa Jakop
1 jul, 2013 19:19
|
|
Borttagen
|
" Ja även fast jag har svårt att tro det sa Albin och rodnade
1 jul, 2013 19:21
|
|
Borttagen
|
1 jul, 2013 19:41
|
Du får inte svara på den här tråden.