Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lumos1
Elev |
6 sep, 2012 20:15 |
|
M00NSTER
Elev |
6 sep, 2012 20:16 |
|
potter_fan
Elev |
Jag ska nog bara ha en Gryffindor halsduk på mig. Då visar jag i alla fall att jag är ett HP fan!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 6 sep, 2012 20:35 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av potter_fan: Jag ska nog bara ha en Gryffindor halsduk på mig. Då visar jag i alla fall att jag är ett HP fan! JAA Jag ska ha min Hufflepuff-halsduk på mig :3 o en svart cape c:
6 sep, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Noctum: OCH JAG SKA DUELLERA MOT DIG Skrivet av potter_fan: Jag ska nog bara ha en Gryffindor halsduk på mig. Då visar jag i alla fall att jag är ett HP fan! JAA Jag ska ha min Hufflepuff-halsduk på mig :3 o en svart cape c: 6 sep, 2012 21:01 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Noctum: OCH JAG SKA DUELLERA MOT DIG Skrivet av potter_fan: Jag ska nog bara ha en Gryffindor halsduk på mig. Då visar jag i alla fall att jag är ett HP fan! JAA Jag ska ha min Hufflepuff-halsduk på mig :3 o en svart cape c: JAAAA~ >8D DU SKA SVIMMA (dö e för brutalt) ^w^
6 sep, 2012 21:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Noctum: HAH XDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Noctum: OCH JAG SKA DUELLERA MOT DIG Skrivet av potter_fan: Jag ska nog bara ha en Gryffindor halsduk på mig. Då visar jag i alla fall att jag är ett HP fan! JAA Jag ska ha min Hufflepuff-halsduk på mig :3 o en svart cape c: JAAAA~ >8D DU SKA SVIMMA (dö e för brutalt) ^w^ 6 sep, 2012 21:08 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av potter_fan: Samma här! Jag ska nog bara ha en Gryffindor halsduk på mig. Då visar jag i alla fall att jag är ett HP fan! 6 sep, 2012 21:12 |
|
M00NSTER
Elev |
6 sep, 2012 21:22 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av M00NSTER: Jag har i alla fall sett din Ron tröja och I like, like, like Åh hoppas min Ron cosplay blir bra! Eller hoppas att andra kommer att gilla den xD Du kommer säkert vara jättefin som Ron, du har väl lite rödaktigt hår också? 6 sep, 2012 21:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen