Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
DEN ÄR BÄST GRYM AWSOME BÄSTPÅ MUGGLIS ♥ DET GÅR INTE ATT BESKRIVA HUR UNDERBARTDEN ÄR HAR GRÅTIT MÅNGA GÅNGER ÖVER DESS SORGLIGHET., OCH NU GRÅTER JAG ÖVER ATT DEN ÄR SLUT GÖR EN 2:a såSÅ SLIPPER VI GRÅTA AWSOME KAPITEL OCH DEN BÄSTA FF:en PÅ MUGGLIS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ DU HAR EN OTROLIG BEGÅVNING, FORTSÄTT ATT SKRIVA, Meddela bara mig när du skriver något nytt
DU ÄR AWSOMEBÄSTGRYMEJJFJRJE PÅ ATT SKRIVA DU ÄR BÄST THATS IT ♥ ♥ ♥ 23 jan, 2013 21:26 |
|
JosefinFini
Elev |
Herre. Min. Eira.
Du är så sjukt duktig på att skriva! Man blir indragen i varenda ord och du är så bäst och jag vet inte vad jag ska ta mig till! Den här ficen är utan tvekan den bästa jag läst. Jag hatade när Fred dog och jag grät och gråter och kommer att gråta och det är så sjukt sorgligt bara, men efter att ha läst det sista kapitlet i den här ff:en så har du helat mig. Det är underbart. Varje gång jag läser Dödsrelikerna kommer jag gråta när Fred dör, men sen kommer jag veta att allt blir bra - han kommer tillbaka. TACK FINASTE, SÖTASTE, UNDERBARASTE OCH BÄSTASTE EIRA! Den här ficen har givit mig mycket och jag kan inte sluta förundras över hur duktig du är på att skriva. Dina texter väcker såna känslor och jag vet inte vad jag ska ta mig till igen. Du måste säga till om du skriver en till ff, för då ska jag läsa den och få lika många feels och jagvetintevadjagskatamigtill-moments c: TACK ♥ ![]()
24 jan, 2013 09:24 |
|
cikki
Elev |
SUPER! ♥
♥ ♥ ♥ 24 jan, 2013 12:48 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
24 jan, 2013 21:27 |
|
amanda1104
Elev |
Jag är helt mållös!
Den är helt FANTASTISKT! Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 25 jan, 2013 09:58 |
|
Winny Geasley
Elev |
AAAAHHHHH!!!!! SUPERÄGIGFANTASTISKMEGAAWESOMEAZUM!!!!!
25 jan, 2013 14:17 |
|
HannaPanna
Elev |
hej eira du är bäst allt med dig är bäst du skriver bäst du sjunger bäst du bara ÄR bäst ja du är så bäst så att jag inte kan använda kommatecken omg jag älskar dig du är så otroligt fantastisk och aaaahhhh shiiiet det här är en av de bästa ff:s jag har läst någonsin ♥
du kommer att bli en stor person i framtiden! och inte stor bokstavligt eller vad man ska säga men du kommer bli framgångsrik och kanske kunna lära mig att använda komma igen cx♥♥
25 jan, 2013 17:02 |
|
Borttagen
|
Alltså ÅHhH. Om ni bara visste hur mycket ni betyder.. TaCK ♥
26 jan, 2013 16:04 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Bra!!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 26 jan, 2013 17:48 |
|
Trezzan
Elev |
26 jan, 2013 23:01 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen