När barnen gick i skolan och Voldemort hade vunnit.
Forum > Quidditchplanen > När barnen gick i skolan och Voldemort hade vunnit.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Nej, folk skulle nog märka dig då, sa Xenia frånvarande och log sedan mot honom.
- Sen så kan du inte dansa, och det blir vi väll tvugna, sa hon roat. 3 apr, 2012 09:08 |
|
Cara Riddle
Elev |
"nehe? de sittar ju mer än vanligt" sa Fai roat "klart jag kan dansa men inte emd dig" flinade han "jag skulel vara tvungen att dans på ett ben och med de här två" sa han ochpekade på kryckorna. han såg på Nott som stannade hos dem
"Det får itne sitta här" sa han "de gör det på mina order" sa Fai allvarligt och Nott såg på honom "är du skadad Herre?" frågade han oroligtnär han såg kryckorna "Ibland är du så smart" sa Fai och himlade med ögonen "kan jag göra något för dig?" frågade han och bugade igen "ja ta bort alla trappor" sa Fai seriöst och Nott bara stirrade på honom "Jag skall se vad jag kan göra" sa han och försvann och Fai började skratta "det är omöjligt att göra något åt trapporna men det kommer bli kul att se honom försöka" sa Fai ![]()
3 apr, 2012 09:14 |
|
Borttagen
|
- Men tänk om han förstör hela Hogwarts, trapporna är ju liksom Hogwarts, sa Xenia och flinade.
- Det var såklart det jag menade, är jag tvungen att dansa vill jag göra det med dig, sa hon leende och såg efter Nott. - Men det ska bli kul och se honom försöka, flinade Xenia och de andra skrattade. 3 apr, 2012 09:17 |
|
Cara Riddle
Elev |
"det är det som är de fina, han kan inte förstöra dem för att de skyddas mot allt slitage, de enda som kan göra det är grundarna eller deras släktingar alltås min familj. inte för att det är nån mening att ändra på Hogwarts" sa Fai leende "ingen tvingar dig att dansa men jag vill gärna dansa med dig med" sa Fai och kysste henne "ja det ska det verkligen bli, han kommer bli vansinig" sa Fai roat och sågsen på de andra
"vilka ska ni gå med då? eller ja vilka vill ni gå med?" ![]()
3 apr, 2012 09:31 |
|
Borttagen
|
- Vet det, men det kanske blir kul att dansa, sa hon och besvarade kyssen och såg på dem.
- Jag ska gå med Peter, sa Anna och rodnade. - Ska du vad härligt, jag har väntat på att det skulle hända, sa Xenia och kramade om dem båda. - Och du då David?, sa hon leende till honom. 3 apr, 2012 09:40 |
|
Cara Riddle
Elev |
"ja med mig blir allt kul" flinade Fai och såg sen på de andra och log "vad roligt, ja till och med jag har ju väntat på det här" sa han
"kunde du med se det?" frågade Peter "ja jag är inte blind" flinade Fai och såg på David "Jag funderar på att fråga Jasmine, tjejen med det långa lila håret" sa David och såg bort mot en hufflis tjej som var svår att missa "Ja gör det, bjud över henne hit, om du ska gå emd henne kan hon lika väl få veta planen och det är inte så kul att umgås med två par och inte vara med nån" sa Fai och log mot DAvid som nickadeoch gick mot tjejen ![]()
3 apr, 2012 09:43 |
|
Borttagen
|
- Henne gillar jag, älskar att hon har lila hår, det gör att hon står ut ur mängden och vågar vara sig själv, sa Xenia leende och efter ett tag kom Jasmine övet till dem.
- Hej, trevligt att träffas Jasmine, sa Xenia glatt och hon log tillbaka. - Trevligt att träffa dig eller ja er med, sa Jasmine leende. 3 apr, 2012 09:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
"ja hon syns i alla fall" flinade Fai roat och log sne mot henne när de kom tillbaka
"Nöjet är på vår sida" sa Fai och bugade dramatiskt och Jasmine log lite svagt mmot honom, det var en början i alla fall "Fai är lite väl dramatisk ibland" flinade David "Det är jag väll inte?" sa Fai och låtsades se sårad ut "hörde du det Xenia? DAvid är elak" sa Fai och låtsades börja gråta ![]()
3 apr, 2012 09:57 |
|
Borttagen
|
- Men Fai, jag menade inte, förlåt, sa David oroligt.
- Ja så synd om dig så, saXenia och låtsades trösta Fai. 3 apr, 2012 10:05 |
|
Cara Riddle
Elev |
Fai såg på David och kunde inte hålla sig och böjrade skratta
"ni bör inte ta mig allt för seriöst, jag är inte så lätt sårad" sa Fai leende och log mot Xenia "tack" sa han och torkade tårarna "jag lev riktigt orolig där ett tag" sa David "bli inte det, du lär märka när jag är seriös. ni får ara vänja er vid att jag också kanskämta" sa han leende och åt upp pajen ![]()
3 apr, 2012 10:08 |
Forum > Quidditchplanen > När barnen gick i skolan och Voldemort hade vunnit.
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen