Eran "Harry Potter-hörna"
Forum > Harry Potter > Eran "Harry Potter-hörna"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Senare batteriet tog slut till kameran och jag hittar inte laddaren men jag ska ta kort med en annan och ladda upp sen ![]()
19 mar, 2012 18:26 |
|
Henryeta
Elev |
Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Senare batteriet tog slut till kameran och jag hittar inte laddaren men jag ska ta kort med en annan och ladda upp sen JAAA!!!! VAr fick du tag på hens trollstav sverige,england ? ![]()
19 mar, 2012 18:43 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Henryeta: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Senare batteriet tog slut till kameran och jag hittar inte laddaren men jag ska ta kort med en annan och ladda upp sen JAAA!!!! VAr fick du tag på hens trollstav sverige,england ? Köpte hans trollstav på Sf-Bokhandeln inne i stan här i Stockholm ![]()
19 mar, 2012 18:44 |
|
JosefinFini
Elev |
19 mar, 2012 19:45 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Hade de inte hans trollstav då? Ginny.:.Weasley här kommer lite bilder inte de bästa bilder eftersom de kommer från min mobbe http://i605.photobucket.com/albums/tt138/Hannahimages/Bild1150.jpg http://i605.photobucket.com/albums/tt138/Hannahimages/Bild1152.jpg http://i605.photobucket.com/albums/tt138/Hannahimages/Bild1154.jpg Lådan med trollstaven ligger på min bokhylla brevid en uggla som jag köpte idag (dock inte hogwarts uggla), flaska som ser ut som trolldryck, Harrys stav och Hp filmerna ♥ ![]()
19 mar, 2012 20:04 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
*dreglar*
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 19 mar, 2012 20:21 |
|
reckless
Elev |
Var också på SF-bokhandeln i Sthlm idag och köpte en Gryffindor Banner och The Magical World of Harry Potter Poster Book xD
CharmBlood26477 @ Pottermore 19 mar, 2012 20:55 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Hade de inte hans trollstav då? Ginny.:.Weasley här kommer lite bilder inte de bästa bilder eftersom de kommer från min mobbe http://i605.photobucket.com/albums/tt138/Hannahimages/Bild1150.jpg http://i605.photobucket.com/albums/tt138/Hannahimages/Bild1152.jpg http://i605.photobucket.com/albums/tt138/Hannahimages/Bild1154.jpg Lådan med trollstaven ligger på min bokhylla brevid en uggla som jag köpte idag (dock inte hogwarts uggla), flaska som ser ut som trolldryck, Harrys stav och Hp filmerna ♥ Jo, men ändå... OMR!!! Nu är det orättvist! Har inte köpt en ända trollstav ![]()
20 mar, 2012 07:09 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av JosefinFini:
Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx:
Hade de inte hans trollstav då? Ginny.:.Weasley här kommer lite bilder inte de bästa bilder eftersom de kommer från min mobbe http://i605.photobucket.com/albums/tt138/Hannahimages/Bild1150.jpg http://i605.photobucket.com/albums/tt138/Hannahimages/Bild1152.jpg http://i605.photobucket.com/albums/tt138/Hannahimages/Bild1154.jpg GUUUUD! Winter is coming... 20 mar, 2012 07:50 |
|
Borttagen
|
20 mar, 2012 13:20 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen