myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheWitch
Elev |
Skrivet av Eskarina: feel free att adda dom som vill http://www.myhogwarts.co.uk/johannaafswe (jag blev också lagom irriterad av frånvaron av stora bokstäver jljklrtsw) Jag la till dig nu! (Jag heter thewitch) ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 19 mar, 2012 23:02 |
|
cirklar
Elev |
Vad tycker ni om den nya layouten? Jag tycker den ser bättre ut än den förra i alla fall!
Jag har också funderat över vilken ny funktion de kommer att lägga in på sidan härnäst. Någon i min dorm nämnde något om common rooms och det är nog mycket möjligt att det är det.
20 mar, 2012 07:56 |
|
Eskarina
Elev |
Skrivet av cirklar: Vad tycker ni om den nya layouten? Jag tycker den ser bättre ut än den förra i alla fall! Jag har också funderat över vilken ny funktion de kommer att lägga in på sidan härnäst. Någon i min dorm nämnde något om common rooms och det är nog mycket möjligt att det är det. Ja, det tycker jag låter troligt, och roligt TheWitch Trevligt
20 mar, 2012 08:57 |
|
ronnyponny
Elev |
20 mar, 2012 10:32 |
|
MizzNina
Elev |
^
Jag glömde också bort att gå in första dan jag hade chansen. ^_^ Anyway, här är jag. Be my friend if you like. http://www.myhogwarts.co.uk/mizznina "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 20 mar, 2012 11:47 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av MizzNina: asså jag har inte fattat än hur man blir vän med folk! ^ Jag glömde också bort att gå in första dan jag hade chansen. ^_^ Anyway, här är jag. Be my friend if you like. http://www.myhogwarts.co.uk/mizznina
20 mar, 2012 12:53 |
|
MizzNina
Elev |
ronnyponny
Om du går in på någons profil, så står det Accio friendship bredvid deras bild. Där klickar man. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 20 mar, 2012 12:57 |
|
J-star Black
Elev |
20 mar, 2012 12:59 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av MizzNina: aa okej! Jag får pröva!ronnyponny Om du går in på någons profil, så står det Accio friendship bredvid deras bild. Där klickar man. ^_^
20 mar, 2012 13:06 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 20 mar, 2012 13:12 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen