ERKÄNN!
Forum > Quidditchplanen > ERKÄNN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Black
Elev |
31 jan, 2011 16:10 |
|
leumas vän
Elev |
31 jan, 2011 16:19 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag haft japanska idag, och det s-ö-g. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 31 jan, 2011 18:36 |
|
parkinson123
Elev |
3 feb, 2011 11:52 |
|
bardia
Elev |
Jag erkänner att jag ljuger för mina föräldrar för att stanna hemma ock kolla på hp hihi.
ERKÄNN 3 feb, 2011 13:04 |
|
parkinson123
Elev |
3 feb, 2011 13:15 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag haft prov i genetik idag, och det kändes som att det gick bra. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 3 feb, 2011 18:28 |
|
parkinson123
Elev |
3 feb, 2011 18:30 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att det skulle vara skönare med ett hugg i ryggen av en slö kniv än knuten jag har för tillfället. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 3 feb, 2011 18:35 |
|
Samsara
Elev |
Jag erkänner att jag fick asrage då jag inte fann ett papper i skolan, vilket min svensklärare såg. Sedan upptäckte jag att pappret låg på mitt skåp. :'3
ERKÄNN! 3 feb, 2011 18:38 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen