Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
7 jan, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
My name is Harry potter!
Hello Harry Potter! Im Tom Riddle! 7 jan, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
Dagboken, the first horocrux!
7 jan, 2012 21:25 |
|
Dementoren
Elev |
7 jan, 2012 21:25 |
|
Rawenclaw98
Elev |
7 jan, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
Riddle... Dolder... Dom ändrade säkert bara det till när Voldemort trollar med bokstäverna i sitt namn på slutet.
7 jan, 2012 21:25 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: The FREAKIN`HORROKRUX!! Alex borde ha någon låt om Horrokruxer, eller? ANNARS MÅSTE HAN SKRIVA EN FORT SOM SATAN! O.o ![]()
7 jan, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
But i can show you!
7 jan, 2012 21:26 |
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: vet du någpn bättre som passar till Malfoy än han?Jag har alltid hatat Felton för att jag trodde han var som Malfoy på riktigt men sen när jag såg han på extramaterialet ändrade jag mig, han verkade ju rigtigt cool! HAN ÄR FÖR BRA PÅ ATT SPELA MALFOY! och vi kan inte säga om han är för bra eller inte. jag tycker han spelar honom sjukt bra, HPB bevisar det. 7 jan, 2012 21:26 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Dementoren: riddle har fin handstil Ja, ♥ den! 13 juni... Två dar efter jag fyller år, och massa år tidigare. 7 jan, 2012 21:26 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen