@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
15 feb, 2013 16:43 |
|
Obliviate_
Elev |
Ekkiis Låter som att han raggar? :o
15 feb, 2013 16:44 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Kommer få se på Mello själv i morgon #Mysigtvärre Jag ska ha tjejkväll hemma hos mig.. Kan inte du komma också?? En tjej blev sjuk, så det finns plats för dig!! 15 feb, 2013 16:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Ekkiis Låter som att han raggar? :o men jag förstår inte varför ._. liksom, varför skulle en 24 åring ragga på en 15 åring för? som de dessutom inte har pratat med på forumet förut, alls. han kändes lite för creepy så jag sa att jag inte hade skype när han frågade, men nu frågar han om min msn eller nåt. åh. 15 feb, 2013 16:47 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Ekkiis Låter som att han raggar? :o men jag förstår inte varför ._. liksom, varför skulle en 24 åring ragga på en 15 åring för? som de dessutom inte har pratat med på forumet förut, alls. han kändes lite för creepy så jag sa att jag inte hade skype när han frågade, men nu frågar han om min msn eller nåt. åh. Jadu, jag vet faktiskt inte. Jag är själv 21 och jag skulle inte kunna vara tillsammans med en 15åring Men vissa gillar yngre människor, simple as that. även om han frågar behöver inte du ge ut det, right? 15 feb, 2013 16:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Ekkiis Låter som att han raggar? :o men jag förstår inte varför ._. liksom, varför skulle en 24 åring ragga på en 15 åring för? som de dessutom inte har pratat med på forumet förut, alls. han kändes lite för creepy så jag sa att jag inte hade skype när han frågade, men nu frågar han om min msn eller nåt. åh. Jadu, jag vet faktiskt inte. Jag är själv 21 och jag skulle inte kunna vara tillsammans med en 15åring Men vissa gillar yngre människor, simple as that. även om han frågar behöver inte du ge ut det, right? Ja, men jag känner mig så ''elak''(kommer inte på rätt ord) om jag inte gör det. Jag vet inte varför, men det har alltid vart så när creepy personer har frågat om sånt där. Även fast jag inte vill ge ut det till dem, så känner jag typ skuld, som att jag är orättvis mot dem eller nåt. :'/ Fast det har typ alltid slutat med att jag har ignorerat dem och loggat ut, eller till och med tagit bort min användare(om det är en användare som jag inte har skrivit några inlägg alls med, utan bara är medlem typ), men även då får jag skuldkänslor och ligger och tänker på vad de tänker om mig då när jag gör så. :s Edit: och nu sitter jag och oroar mig över vad han tänker om mig nu när jag inte har svarat på hans senaste meddelande än x-x Jag förstår inte varför jag gör och är så :s 15 feb, 2013 16:56 |
|
EMELESEL
Elev |
15 feb, 2013 16:58 |
|
Obliviate_
Elev |
Ekkiis Haha, jag hade kunnat skrivit det där själv för ngt år sen
Allvarligt, han raggar nog bara allmänt o ser vad som nappar. Tror inte du förstör hans liv för att du säger nej, lovar :3 Edit; Dessutom, är det inte taskigare att "uppmuntra" honom o få honom o tro att det kan bli ngt än o säga nej direkt? :3 15 feb, 2013 17:05 |
|
Ginny00
Elev |
fryser. :c
15 feb, 2013 17:11 |
|
Tuggrus
Elev |
Nah.. Lite långt till Falun :c
MUMS! 15 feb, 2013 17:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen