Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10792 10793 10794 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Pixie
Elev

Avatar


ʕ•ᴥ•ʔ ʕ•ᴥ•ʔ ʕ•ᴥ•ʔ ʕ•ᴥ•ʔ ʕ•ᴥ•ʔ ʕ•ᴥ•ʔ ʕ•ᴥ•ʔ ʕ•ᴥ•ʔ
ahh en nallearmé!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

15 feb, 2013 16:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av M4L13:
jag är hungrig

*ger dig en massa mat*
KÄNNS DET BÄTTRE NU? 8D

15 feb, 2013 16:23

EmahS
Elev

Avatar


okej. jag är redan på bristningsgränsen att gråta lite när som pga stress över jobb.

och så skulle jag idag ha en mysig fredagskväll själv.

tror ni inte strömmen går?!
jag orkar verkligen inte.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

15 feb, 2013 16:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Aldrig fel att börja kl 9 och sluta 10.50 och ha sportlov! Synd bara att jag måste göra massa saker under sportlovet...


Varför får inte jag ha några lov? D:


Du kan få mitt!


Tar du mina tentor då?


Absolut!

15 feb, 2013 16:28

Solkatten
Elev

Avatar


Lyssnar på Marina And The Diamonds. ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 feb, 2013 16:30

Tuggrus
Elev

Avatar


Kommer få se på Mello själv i morgon #Mysigtvärre

MUMS!

15 feb, 2013 16:35

Borttagen

Avatar


Asså. Either I'm too paranoid, or somethings going on.

Jag är medlem på ett annat forum, och helt plötsligt så fick jag ett meddelande från en kille som är 24 år(9 år äldre än mig), och han sa att jag var söt. Sen frågade han hur jag mår/har det, och jag sa ''lite sådär'' och frågade hur han har det. Han sa att han var sjuk och var lite ledsen över att ha varit själv på alla hjärtans dag, och då sa jag att jag också hade en ganska tråkig dag igår men att jag var van vid att vara själv. Och han ba ''vadå van? varför är du van? du som är så söt'' och då förklara jag att jag knappt har några vänner och att ingen annan gillar mig heller, och att det varit så i hela mitt liv och att jag därför är van vid att vara själv, särskillt på alla hjärtans dag.
och han ba ''aww hur fan kan det vara så?! jag kan vara din vän men var i södermanland bor du?''
(det står på min profil att jag bor i södermanland, men jag har inte skrivit mer specifikt)

.. should I be worried or am I just too paranoid? liksom, kallar mig söt flera gånger, och frågar var jag bor.. det känns lite. eh. ah.

edit: och nu vill han veta min skype också. åh.
I'll just say that I don't have skype. he creeps me out

and why did i tell him where i live. why. ugh.

15 feb, 2013 16:35

Detta inlägg ändrades senast 2013-02-15 kl. 16:41
Antal ändringar: 3

M4L13
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av M4L13:
jag är hungrig

*ger dig en massa mat*
KÄNNS DET BÄTTRE NU? 8D

YES PLEASE

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

15 feb, 2013 16:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Pixie:
ʕ•ᴥ•ʔ ʕ•ᴥ•ʔ ʕ•ᴥ•ʔ ʕ•ᴥ•ʔ ʕ•ᴥ•ʔ ʕ•ᴥ•ʔ ʕ•ᴥ•ʔ ʕ•ᴥ•ʔ
ahh en nallearmé!!

AAAHH RÄDDA MIG!!
..../\
...| |
...| |
...| |
[........]
...| | Bäst att ha sitt svärd redo

15 feb, 2013 16:39

Ginny00
Elev

Avatar


Har sett klart Glee. Har huvudvärk.
Nu blev allt lite sämre.

15 feb, 2013 16:42

1 2 3 ... 10792 10793 10794 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.