Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10790 10791 10792 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Katla:
jaa jag har 10 dagars ledigt nu!!

Samma här!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 feb, 2013 15:22

Tvilling
Elev

Avatar


Håller på att skapa en tumblr där jag ska samla en himla massa bakgrunder ;D

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

15 feb, 2013 15:22

M4L13
Elev

Avatar


1. säger att jag ska få en ny dator
2. provocerar mig att slänga min nuvarande i golvet
3. säger efter en och en halv månad att det inte blir nåt för att dom ringde och sa det förra veckan
4. undrar varför man blir ledsen
5. säger att man måste prioritera och att jag är bortskämd och inte kan få allt
5. tycker att man själv är det viktiga

fan va dum i huvet pappa kan bli för vafan förväntar han sig att jag ska bli aslycklig och skratta när han säger att det inte kommer bli någon data? och att jag ska sitta och hålla att jag är sämsta barnet ever för att jag vill ha saker ibland och att det för det första är HAN som håller på att köpa saker som jag inte BEHÖVER eller VILL ha

och så satte han sig på min ritblock OCH NU GRÅTER JAG FÖR HAN FÖRSTÖRDE DEN JÄVLA IDIOT MITT ÄLSKADE RITBLOCK

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

15 feb, 2013 15:23

Solkatten
Elev

Avatar


Jag hatar Amanda Fondells röst.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 feb, 2013 15:39

Borttagen

Avatar


Jahapp. Det blev underkänt i hissa då.

15 feb, 2013 15:41

Solkatten
Elev

Avatar


Endast två bra låtar i Melodifestivalen på lördag. Alla andra... nej, usch, för pinsamma att ens våga tänka på det. MELODIFESTIVALEN ÄR ETT SKÄMT. Skärp er.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 feb, 2013 15:45

Ginny00
Elev

Avatar


Nu har jag duschat och ska se på Glee 8D
..men först måste jag ha Differin på finnen som tänker bryta ut på min haka.

15 feb, 2013 15:46

Solkatten
Elev

Avatar

+1


Förresten, det är inte Melodifestivalen som är ett skämt. Sverige är det. Vill inte bo kvar här.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 feb, 2013 15:47

Dilly Weasley
Elev

Avatar


Matteproovis♥
NOT

"Hm, you must be a Weasley"

15 feb, 2013 15:48

Ginny00
Elev

Avatar


yesyesyesyes NU SKA JAG FÅ SE PÅ GLEE

15 feb, 2013 15:50

1 2 3 ... 10790 10791 10792 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.