@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salle: Jag joinar Absolut *bjuder på välkomstfika.. kanellbullar och glass* underbart! ♥ nej men jag avstår nog från glassen *host* Glass är bra mot feber!. *plockar fram ballrinakex* Såå.. Vad händer hos er idag? då tar jag nog glass haha. jo skulle gå på disco ikväll men nu är jag sjuk..... :c
15 feb, 2013 11:07 |
|
Borttagen
|
YEY HAR SETT KLART FÖRSTA SÄSONGEN AV GLEE
någon som vet en bra (gratis) hemsida där man kan se på glee med svensk text? 15 feb, 2013 11:08 |
|
Salle
Elev |
Skrivet av DarkBells: Jag skulle åkt skidor med klassen..Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salle: Jag joinar Absolut *bjuder på välkomstfika.. kanellbullar och glass* underbart! ♥ nej men jag avstår nog från glassen *host* Glass är bra mot feber!. *plockar fram ballrinakex* Såå.. Vad händer hos er idag? då tar jag nog glass haha. jo skulle gå på disco ikväll men nu är jag sjuk..... :c
15 feb, 2013 11:09 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Borttagen: YEY HAR SETT KLART FÖRSTA SÄSONGEN AV GLEE någon som vet en bra (gratis) hemsida där man kan se på glee med svensk text? swefilmer.se
15 feb, 2013 11:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salle: Skrivet av DarkBells: Jag skulle åkt skidor med klassen.. Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salle: Jag joinar Absolut *bjuder på välkomstfika.. kanellbullar och glass* underbart! ♥ nej men jag avstår nog från glassen *host* Glass är bra mot feber!. *plockar fram ballrinakex* Såå.. Vad händer hos er idag? då tar jag nog glass haha. jo skulle gå på disco ikväll men nu är jag sjuk..... :c Åh nej! Kram till er båda ♥ Jag skrev tentamen igår, och snorar lite idag, så jag bestämde mig för att första "lektionen" jag skulle ha idag inte var värd att gå på Och nu städar jag min lägenhet för min bästa vän skall komma på besök till mig 15 feb, 2013 11:27 |
|
Solkatten
Elev |
HELG! + LOV! :'D
Väntar på bussen och den går om typ en timme men som tur är har man Internet här i skolan. ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 feb, 2013 11:33 |
|
Salle
Elev |
Skrivet av Solkatten: HELG! + LOV! :'D Väntar på bussen och den går om typ en timme men som tur är har man Internet här i skolan. ♥ FY
15 feb, 2013 11:35 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Salle: Skrivet av Solkatten: HELG! + LOV! :'D Väntar på bussen och den går om typ en timme men som tur är har man Internet här i skolan. ♥ FY Vad menar du? o.O "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 feb, 2013 11:36 |
|
Salle
Elev |
15 feb, 2013 11:36 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Salle: Inte rättivst ;( När har du lov då? En av mina lärare ska åka till Turkiet idag och ska vara borta hela veckan och det är ännu mer orättvist. Jag vill också dit! *** Jag är hungrig men äter inte för det är tacobuffe och jag gillar inte tacos. Uddatjej.se. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 feb, 2013 11:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen