@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Jag vill hem och se på Glee. Meeen det går inte .-. Måste stå ut hela skoldagen först *_*
15 feb, 2013 08:13 |
|
Tvilling
Elev |
Tror jag får skjuts till skolan så jag kan hämta lite skolböcker idag men annars stannar jag nog hemma. Kan fasen inte säga ett ord utan att börja hosta.
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 15 feb, 2013 08:47 |
|
Borttagen
|
Yey, studie dag idag
15 feb, 2013 08:58 |
|
Solkatten
Elev |
Biologin börjar 9:20 och då har jag prov.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 feb, 2013 09:03 |
|
Borttagen
|
Yes! Sovmorgon till 10!
15 feb, 2013 09:05 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Twix: jag höll precis på att gå iväg till skolan, sen inser jag att jag tagit fel på tiden och gått upp en timme för tidigt... Haha! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 feb, 2013 09:10 |
|
Salle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: Luna_rav : Bra! Gud så bra! längtar! Hur r det?
15 feb, 2013 09:11 |
|
Solkatten
Elev |
Prov snart. o.o I hope I'm going to survive...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 feb, 2013 09:19 |
|
Borttagen
|
Studiedag, har nyss varit ute i 20 minuter på en härlig cykel tur, ska se på Glee snart och nästa vecka ska jag åka skidor med världens bästa kusiner i ♥ my life
15 feb, 2013 09:29 |
|
Dramione99
Elev |
Allvarligt talat, det suger att vara sjuk. Jag vill vara i skolan, xD.
15 feb, 2013 09:50 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen