Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10780 10781 10782 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:


Skypade nyss med Salle och gjorde den här videon när han dansar såå fint
Enjoy


Jag vill se! Men det står ''Det här videoklippet är inte tillgängligt
WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ!


hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen



Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv!
Är det du som pratar i bakrunden?

Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:


Skypade nyss med Salle och gjorde den här videon när han dansar såå fint
Enjoy


Jag vill se! Men det står ''Det här videoklippet är inte tillgängligt
WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ!


hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen



Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv!
Är det du som pratar i bakrunden?

Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:


Skypade nyss med Salle och gjorde den här videon när han dansar såå fint
Enjoy


Jag vill se! Men det står ''Det här videoklippet är inte tillgängligt
WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ!


hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen



Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv!
Är det du som pratar i bakrunden?

Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det
Japp, JAAG som pratar i bakgrunden ( är jag inte liiiite irriterande??) Jaaa [user]Salle/user] är AWSOME på att dansa och han är en GRYM person.. Tycker du/ ni att vi ska göra en uppföljare??, såfall, ska jag prata mindre i bakgrunden?? Eller jag borde nog bara lägga in något eårolig kommentar.. Vad tycker ni??


Han är verkligen grym... Alltså egentligen är det ju bara roligt att höra dig prata det visar att ni har ganska kul!
Japp vi Hadde jättekul , tycker du att jag och Salle ska göra en uppföljare??


Visst! Bestäm ni
Då kanske den kommer redan i morgon, hör med honom i morgon



Gör så! Och snälla hälsa från mig att han är awesome!
Ofc , Han kommer älska detta.. Att att ha massa fans.. Lovar att hälsa från dig.. Vill du ha hans autograf??

14 feb, 2013 21:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:


Skypade nyss med Salle och gjorde den här videon när han dansar såå fint
Enjoy


Jag vill se! Men det står ''Det här videoklippet är inte tillgängligt
WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ!


hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen



Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv!
Är det du som pratar i bakrunden?

Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:


Skypade nyss med Salle och gjorde den här videon när han dansar såå fint
Enjoy


Jag vill se! Men det står ''Det här videoklippet är inte tillgängligt
WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ!


hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen



Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv!
Är det du som pratar i bakrunden?

Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:


Skypade nyss med Salle och gjorde den här videon när han dansar såå fint
Enjoy


Jag vill se! Men det står ''Det här videoklippet är inte tillgängligt
WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ!


hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen



Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv!
Är det du som pratar i bakrunden?

Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det
Japp, JAAG som pratar i bakgrunden ( är jag inte liiiite irriterande??) Jaaa [user]Salle/user] är AWSOME på att dansa och han är en GRYM person.. Tycker du/ ni att vi ska göra en uppföljare??, såfall, ska jag prata mindre i bakgrunden?? Eller jag borde nog bara lägga in något eårolig kommentar.. Vad tycker ni??


Han är verkligen grym... Alltså egentligen är det ju bara roligt att höra dig prata det visar att ni har ganska kul!
Japp vi Hadde jättekul , tycker du att jag och Salle ska göra en uppföljare??


Visst! Bestäm ni
Då kanske den kommer redan i morgon, hör med honom i morgon



Gör så! Och snälla hälsa från mig att han är awesome!
Ofc , Han kommer älska detta.. Att att ha massa fans.. Lovar att hälsa från dig.. Vill du ha hans autograf??


Absolut! Samlar på autografer.

14 feb, 2013 21:58

baramin
Elev

Avatar


Kladdkakan är KLAR fy satan vad skönt nu får jag sova.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

14 feb, 2013 21:58

Jinora
Elev

Avatar


Har en jvla huvudvärk eftersom att dom använt nån hippierök här uppe för att det är något som luktar i hallen >_>

14 feb, 2013 21:59

M4L13
Elev

Avatar


imorgon har jag prov i biologi
har inte ens tagit upp boken ur väskan en enda gång
vad fan ska jag göra imorgon
fuck it.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

14 feb, 2013 22:00

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:


Skypade nyss med Salle och gjorde den här videon när han dansar såå fint
Enjoy


Jag vill se! Men det står ''Det här videoklippet är inte tillgängligt
WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ!


hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen



Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv!
Är det du som pratar i bakrunden?

Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:


Skypade nyss med Salle och gjorde den här videon när han dansar såå fint
Enjoy


Jag vill se! Men det står ''Det här videoklippet är inte tillgängligt
WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ!


hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen



Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv!
Är det du som pratar i bakrunden?

Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:


Skypade nyss med Salle och gjorde den här videon när han dansar såå fint
Enjoy


Jag vill se! Men det står ''Det här videoklippet är inte tillgängligt
WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ!


hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen



Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv!
Är det du som pratar i bakrunden?

Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det
Japp, JAAG som pratar i bakgrunden ( är jag inte liiiite irriterande??) Jaaa [user]Salle/user] är AWSOME på att dansa och han är en GRYM person.. Tycker du/ ni att vi ska göra en uppföljare??, såfall, ska jag prata mindre i bakgrunden?? Eller jag borde nog bara lägga in något eårolig kommentar.. Vad tycker ni??


Han är verkligen grym... Alltså egentligen är det ju bara roligt att höra dig prata det visar att ni har ganska kul!
Japp vi Hadde jättekul , tycker du att jag och Salle ska göra en uppföljare??


Visst! Bestäm ni
Då kanske den kommer redan i morgon, hör med honom i morgon



Gör så! Och snälla hälsa från mig att han är awesome!
Ofc , Han kommer älska detta.. Att att ha massa fans.. Lovar att hälsa från dig.. Vill du ha hans autograf??


Absolut! Samlar på autografer.
Skrev just till honom på Skype att han hade ett STOORT fan, och frågade om uppföljaren ^^

14 feb, 2013 22:00

Jinora
Elev

Avatar


^skulle ni kunna sluta citera? Vet att man får prata och så här men sidorna blir jätte långa om ni citerar varandra så mycket ^^

14 feb, 2013 22:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:


Skypade nyss med Salle och gjorde den här videon när han dansar såå fint
Enjoy


Jag vill se! Men det står ''Det här videoklippet är inte tillgängligt
WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ!


hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen



Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv!
Är det du som pratar i bakrunden?

Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:


Skypade nyss med Salle och gjorde den här videon när han dansar såå fint
Enjoy


Jag vill se! Men det står ''Det här videoklippet är inte tillgängligt
WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ!


hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen



Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv!
Är det du som pratar i bakrunden?

Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:


Skypade nyss med Salle och gjorde den här videon när han dansar såå fint
Enjoy


Jag vill se! Men det står ''Det här videoklippet är inte tillgängligt
WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ!


hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen



Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv!
Är det du som pratar i bakrunden?

Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det
Japp, JAAG som pratar i bakgrunden ( är jag inte liiiite irriterande??) Jaaa [user]Salle/user] är AWSOME på att dansa och han är en GRYM person.. Tycker du/ ni att vi ska göra en uppföljare??, såfall, ska jag prata mindre i bakgrunden?? Eller jag borde nog bara lägga in något eårolig kommentar.. Vad tycker ni??


Han är verkligen grym... Alltså egentligen är det ju bara roligt att höra dig prata det visar att ni har ganska kul!
Japp vi Hadde jättekul , tycker du att jag och Salle ska göra en uppföljare??


Visst! Bestäm ni
Då kanske den kommer redan i morgon, hör med honom i morgon



Gör så! Och snälla hälsa från mig att han är awesome!
Ofc , Han kommer älska detta.. Att att ha massa fans.. Lovar att hälsa från dig.. Vill du ha hans autograf??


Absolut! Samlar på autografer.
Skrev just till honom på Skype att han hade ett STOORT fan, och frågade om uppföljaren ^^


Super! Hah... har blivit vän med honom på mugglis nu också

14 feb, 2013 22:01

Detta inlägg ändrades senast 2013-02-14 kl. 22:02
Antal ändringar: 1

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Jinora:
^skulle ni kunna sluta citera? Vet att man får prata och så här men sidorna blir jätte långa om ni citerar varandra så mycket ^^
Skrivet av Jinora:
^skulle ni kunna sluta citera? Vet att man får prata och så här men sidorna blir jätte långa om ni citerar varandra så mycket ^^
Skrivet av Jinora:
^skulle ni kunna sluta citera? Vet att man får prata och så här men sidorna blir jätte långa om ni citerar varandra så mycket ^^
Tänkte precis skriva det XD.. Men tack endå...

14 feb, 2013 22:02

The Noble Lion
Elev

Avatar


Att det ska vara så svårt att hitta sidor som streamar ANTM

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

14 feb, 2013 22:06

1 2 3 ... 10780 10781 10782 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.