@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ofc Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Då kanske den kommer redan i morgon, hör med honom i morgon Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Japp vi Hadde jättekul Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Skrivet av Borttagen: Japp, JAAG som pratar i bakgrunden ( är jag inte liiiite irriterande??) Jaaa [user]Salle/user] är AWSOME på att dansa och han är en GRYM person.. Tycker du/ ni att vi ska göra en uppföljare??, såfall, ska jag prata mindre i bakgrunden?? Eller jag borde nog bara lägga in något eårolig kommentar.. Vad tycker ni?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Han är verkligen grym... Alltså egentligen är det ju bara roligt att höra dig prata Visst! Bestäm ni Gör så! Och snälla hälsa från mig att han är awesome! 14 feb, 2013 21:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Ofc Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Då kanske den kommer redan i morgon, hör med honom i morgon Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Japp vi Hadde jättekul Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Skrivet av Borttagen: Japp, JAAG som pratar i bakgrunden ( är jag inte liiiite irriterande??) Jaaa [user]Salle/user] är AWSOME på att dansa och han är en GRYM person.. Tycker du/ ni att vi ska göra en uppföljare??, såfall, ska jag prata mindre i bakgrunden?? Eller jag borde nog bara lägga in något eårolig kommentar.. Vad tycker ni?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Han är verkligen grym... Alltså egentligen är det ju bara roligt att höra dig prata Visst! Bestäm ni Gör så! Och snälla hälsa från mig att han är awesome! Absolut! Samlar på autografer. 14 feb, 2013 21:58 |
|
baramin
Elev |
Kladdkakan är KLAR fy satan vad skönt nu får jag sova.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 14 feb, 2013 21:58 |
|
Jinora
Elev |
Har en jvla huvudvärk eftersom att dom använt nån hippierök här uppe för att det är något som luktar i hallen >_>
14 feb, 2013 21:59 |
|
M4L13
Elev |
imorgon har jag prov i biologi
har inte ens tagit upp boken ur väskan en enda gång vad fan ska jag göra imorgon fuck it.
14 feb, 2013 22:00 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrev just till honom på Skype att han hade ett STOORT fan, och frågade om uppföljaren ^^ Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Ofc Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Då kanske den kommer redan i morgon, hör med honom i morgon Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Japp vi Hadde jättekul Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Skrivet av Borttagen: Japp, JAAG som pratar i bakgrunden ( är jag inte liiiite irriterande??) Jaaa [user]Salle/user] är AWSOME på att dansa och han är en GRYM person.. Tycker du/ ni att vi ska göra en uppföljare??, såfall, ska jag prata mindre i bakgrunden?? Eller jag borde nog bara lägga in något eårolig kommentar.. Vad tycker ni?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Han är verkligen grym... Alltså egentligen är det ju bara roligt att höra dig prata Visst! Bestäm ni Gör så! Och snälla hälsa från mig att han är awesome! Absolut! Samlar på autografer. 14 feb, 2013 22:00 |
|
Jinora
Elev |
^skulle ni kunna sluta citera? Vet att man får prata och så här men sidorna blir jätte långa om ni citerar varandra så mycket ^^
14 feb, 2013 22:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Skrev just till honom på Skype att han hade ett STOORT fan, och frågade om uppföljaren ^^ Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Ofc Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Då kanske den kommer redan i morgon, hör med honom i morgon Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Japp vi Hadde jättekul Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Skrivet av Borttagen: Japp, JAAG som pratar i bakgrunden ( är jag inte liiiite irriterande??) Jaaa [user]Salle/user] är AWSOME på att dansa och han är en GRYM person.. Tycker du/ ni att vi ska göra en uppföljare??, såfall, ska jag prata mindre i bakgrunden?? Eller jag borde nog bara lägga in något eårolig kommentar.. Vad tycker ni?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Han är verkligen grym... Alltså egentligen är det ju bara roligt att höra dig prata Visst! Bestäm ni Gör så! Och snälla hälsa från mig att han är awesome! Absolut! Samlar på autografer. Super! Hah... har blivit vän med honom på mugglis nu också 14 feb, 2013 22:01
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-14 kl. 22:02
|
|
viktor
Elev |
Skrivet av Jinora: ^skulle ni kunna sluta citera? Vet att man får prata och så här men sidorna blir jätte långa om ni citerar varandra så mycket ^^ Skrivet av Jinora: ^skulle ni kunna sluta citera? Vet att man får prata och så här men sidorna blir jätte långa om ni citerar varandra så mycket ^^ Skrivet av Jinora: Tänkte precis skriva det XD.. Men tack endå...^skulle ni kunna sluta citera? Vet att man får prata och så här men sidorna blir jätte långa om ni citerar varandra så mycket ^^ 14 feb, 2013 22:02 |
|
The Noble Lion
Elev |
14 feb, 2013 22:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen