@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
14 feb, 2013 21:50 |
|
Obliviate_
Elev |
Peter drog just av tofflorna jag har på mig från mina fötter o satte tbx dom på fel fot och gick iväg. Tha fuck?
14 feb, 2013 21:50 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Japp vi Hadde jättekul Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Skrivet av Borttagen: Japp, JAAG som pratar i bakgrunden ( är jag inte liiiite irriterande??) Jaaa [user]Salle/user] är AWSOME på att dansa och han är en GRYM person.. Tycker du/ ni att vi ska göra en uppföljare??, såfall, ska jag prata mindre i bakgrunden?? Eller jag borde nog bara lägga in något eårolig kommentar.. Vad tycker ni?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Han är verkligen grym... Alltså egentligen är det ju bara roligt att höra dig prata 14 feb, 2013 21:52 |
|
mine
Elev |
14 feb, 2013 21:52
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-14 kl. 21:54
|
|
Borttagen
|
Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Japp vi Hadde jättekul Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Skrivet av Borttagen: Japp, JAAG som pratar i bakgrunden ( är jag inte liiiite irriterande??) Jaaa [user]Salle/user] är AWSOME på att dansa och han är en GRYM person.. Tycker du/ ni att vi ska göra en uppföljare??, såfall, ska jag prata mindre i bakgrunden?? Eller jag borde nog bara lägga in något eårolig kommentar.. Vad tycker ni?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Han är verkligen grym... Alltså egentligen är det ju bara roligt att höra dig prata Visst! Bestäm ni 14 feb, 2013 21:53 |
|
Pixie
Elev |
14 feb, 2013 21:53 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Då kanske den kommer redan i morgon, hör med honom i morgon Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Japp vi Hadde jättekul Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Skrivet av Borttagen: Japp, JAAG som pratar i bakgrunden ( är jag inte liiiite irriterande??) Jaaa [user]Salle/user] är AWSOME på att dansa och han är en GRYM person.. Tycker du/ ni att vi ska göra en uppföljare??, såfall, ska jag prata mindre i bakgrunden?? Eller jag borde nog bara lägga in något eårolig kommentar.. Vad tycker ni?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Han är verkligen grym... Alltså egentligen är det ju bara roligt att höra dig prata Visst! Bestäm ni 14 feb, 2013 21:55 |
|
MonsterCookie
Elev |
yeh såg den på tumblr and was like yES GOOD I SHALL SHARE IT WITH ALL OF THE WORLD så jag skickade den till så många som möjligt här bcuz why not *-* wolfstar deserved better. 14 feb, 2013 21:55 |
|
Pixie
Elev |
14 feb, 2013 21:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Då kanske den kommer redan i morgon, hör med honom i morgon Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Japp vi Hadde jättekul Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Skrivet av Borttagen: Japp, JAAG som pratar i bakgrunden ( är jag inte liiiite irriterande??) Jaaa [user]Salle/user] är AWSOME på att dansa och han är en GRYM person.. Tycker du/ ni att vi ska göra en uppföljare??, såfall, ska jag prata mindre i bakgrunden?? Eller jag borde nog bara lägga in något eårolig kommentar.. Vad tycker ni?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Han är verkligen grym... Alltså egentligen är det ju bara roligt att höra dig prata Visst! Bestäm ni Gör så! Och snälla hälsa från mig att han är awesome! 14 feb, 2013 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen