@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Okej. Nu blev den här Alla hjärtans dag mycket bättre ♥ IHIHIHIH
14 feb, 2013 21:24 |
|
M4L13
Elev |
14 feb, 2013 21:25 |
|
mine
Elev |
14 feb, 2013 21:27 |
|
Ginny00
Elev |
Jag har skrivit typ 70 inlägg sedan igår..
ehh. 14 feb, 2013 21:29 |
|
mine
Elev |
14 feb, 2013 21:34 |
|
Borttagen
|
Det ska komma ut nya avsnitt på två serier jag följer idag, men de har inte kommit ut än och det är irriterande... jag vill se dem NUUUU!!!
14 feb, 2013 21:40 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Skrivet av Borttagen: Japp, JAAG som pratar i bakgrunden ( är jag inte liiiite irriterande??) Jaaa [user]Salle/user] är AWSOME på att dansa och han är en GRYM person.. Tycker du/ ni att vi ska göra en uppföljare??, såfall, ska jag prata mindre i bakgrunden?? Eller jag borde nog bara lägga in något eårolig kommentar.. Vad tycker ni??Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det 14 feb, 2013 21:42 |
|
MonsterCookie
Elev |
14 feb, 2013 21:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Skrivet av Borttagen: Japp, JAAG som pratar i bakgrunden ( är jag inte liiiite irriterande??) Jaaa [user]Salle/user] är AWSOME på att dansa och han är en GRYM person.. Tycker du/ ni att vi ska göra en uppföljare??, såfall, ska jag prata mindre i bakgrunden?? Eller jag borde nog bara lägga in något eårolig kommentar.. Vad tycker ni?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: WTF VA!!! Wierd D: om någon smart mugglis vet varför kan väll hen förklara, PLZ! hm... Jag är faktiskt inte så smart men ändå... Du kan ju försöka att sätta dit den igen Fan vad bra han är! Mycket bättre än mig själv! Är det du som pratar i bakrunden? Iaf han borde ju vara med på en stor danstävling eller något liknande! Hälsa honom det Han är verkligen grym... Alltså egentligen är det ju bara roligt att höra dig prata 14 feb, 2013 21:48 |
|
baramin
Elev |
Jag vill bara sova </3
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 14 feb, 2013 21:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen