Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10776 10777 10778 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Queen Boo
Elev

Avatar


Skrivet av Filifjonkan:
Skrivet av Queen Boo:
jag är trött

Jag med. Jag hatar korvstroganoff. Det är vidrigt.
håller med . Jag älskar chips

jag är jättecoolig älska mig plz

14 feb, 2013 20:54

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Glasclaras senaste vlogg.
I knew it. Sättet de undvek frågorna på.. I knew it.

eller hur!! man visste att dom var ett par
hehe

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

14 feb, 2013 20:55

Filifjonkan
Elev

Avatar


Skrivet av Queen Boo:
Skrivet av Filifjonkan:
Skrivet av Queen Boo:
jag är trött

Jag med. Jag hatar korvstroganoff. Det är vidrigt.
håller med . Jag älskar chips

Jag hatar mullvadar. jag har en lila strumpa på mig.

evak forever.

14 feb, 2013 20:56

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
Skrivet av Ginny00:
Glasclaras senaste vlogg.
I knew it. Sättet de undvek frågorna på.. I knew it.

eller hur!! man visste att dom var ett par
hehe

Jag förstod det verkligen när jag insåg att han var där HELA TIDEN och att hon ALDRIG nekade eller bekräftade att de var ett par. Plus att det märktes på dem på något sätt.. x)

14 feb, 2013 20:57

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Pixie:
Skrivet av Ginny00:
Glasclaras senaste vlogg.
I knew it. Sättet de undvek frågorna på.. I knew it.

eller hur!! man visste att dom var ett par
hehe

Jag förstod det verkligen när jag insåg att han var där HELA TIDEN och att hon ALDRIG nekade eller bekräftade att de var ett par. Plus att det märktes på dem på något sätt.. x)

Ja, och på claras dåliga pokerface

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

14 feb, 2013 20:58

baramin
Elev

Avatar


Bloody stupid day sigh. Imorgon ska jag sitta i elevcaféet och är verkligen inte på humör för att baka just nu.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

14 feb, 2013 20:59

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Pixie:
Skrivet av Ginny00:
Glasclaras senaste vlogg.
I knew it. Sättet de undvek frågorna på.. I knew it.

eller hur!! man visste att dom var ett par
hehe

Jag förstod det verkligen när jag insåg att han var där HELA TIDEN och att hon ALDRIG nekade eller bekräftade att de var ett par. Plus att det märktes på dem på något sätt.. x)

Ja, och på claras dåliga pokerface

Hahaha alltså hon är så dålig på det där x) That's the way i love her..

måste skriva något fanmail till henne snart

14 feb, 2013 20:59

viktor
Elev

Avatar




Skypade nyss med Salle och gjorde den här videon när han dansar såå fint
Enjoy

14 feb, 2013 21:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av viktor:


Skypade nyss med Salle och gjorde den här videon när han dansar såå fint
Enjoy


Jag vill se! Men det står ''Det här videoklippet är inte tillgängligt''

14 feb, 2013 21:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Han som spelar Kalle i Kalle och Chokladfabriken, han heter Freddie Highmore,
och idag fyller han 21 år... o.O


Är han redan 21 år ???

14 feb, 2013 21:03

1 2 3 ... 10776 10777 10778 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.