@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
Vem kan det vara.. är det något seriöst eller bara något för att förrvirra folk??, vad tror du??
14 feb, 2013 19:31 |
|
Ginny00
Elev |
Jag tror jag struntar i träning ikväll, äter vad jag vill och om jag vill. Jag får ge mig själv lite Alla hjärtans dag.
14 feb, 2013 19:31 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag tror jag struntar i träning ikväll, äter vad jag vill och om jag vill. Jag får ge mig själv lite Alla hjärtans dag. GO GIRL! : D
14 feb, 2013 19:32 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av viktor: Vem kan det vara.. är det något seriöst eller bara något för att förrvirra folk??, vad tror du?? Tror mest för att vara snäll ! 14 feb, 2013 19:32 |
|
Salle
Elev |
Skrivet av viktor: Vem kan det vara.. är det något seriöst eller bara något för att förrvirra folk??, vad tror du?? Skrivet av viktor: Det var jag viiiktor.. bara för att få dig förvirrad ;9Vem kan det vara.. är det något seriöst eller bara något för att förrvirra folk??, vad tror du??
14 feb, 2013 19:33 |
|
Solkatten
Elev |
Varför firar man Alla hjärtans dag egentligen?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 feb, 2013 19:33
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-14 kl. 19:33
|
|
Ginny00
Elev |
thank you ♥
14 feb, 2013 19:33 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Lolly0101: Skypar med Salle nu, han erkände nyss att det var han som skrev det till mig Skrivet av viktor: Vem kan det vara.. är det något seriöst eller bara något för att förrvirra folk??, vad tror du?? Tror mest för att vara snäll ! 14 feb, 2013 19:34 |
|
Ginny00
Elev |
Får så många fina dvärgar ♥ nu senast från LouLol. Taack!
14 feb, 2013 19:35 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Varför firar man Alla hjärtans dag egentligen? well jag antar att det är en lång historia, bla bla bla MEN: jag firar det för dom man älskar Jag firar mig själv, för jag älskar mig själv! Det borde alla göra!
14 feb, 2013 19:36 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen