Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10772 10773 10774 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Lolly0101:
Skrivet av viktor:
vem är det som har skickat detta
Spoiler:
Tryck här för att visa!Vet inte vad jag ska skriva..
Men jag älskar dig ♥

är jävligt förvirrad, snälla skicka en uggla om det är du!! PLZ....

Har oxså fått typ .. Dina ögon är så vakra så och mm ! Irriterand e!
Vem kan det vara.. är det något seriöst eller bara något för att förrvirra folk??, vad tror du??

14 feb, 2013 19:31

Ginny00
Elev

Avatar


Jag tror jag struntar i träning ikväll, äter vad jag vill och om jag vill. Jag får ge mig själv lite Alla hjärtans dag.

14 feb, 2013 19:31

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag tror jag struntar i träning ikväll, äter vad jag vill och om jag vill. Jag får ge mig själv lite Alla hjärtans dag.

GO GIRL! : D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

14 feb, 2013 19:32

Lolly0101
Elev

Avatar


Skrivet av viktor:
Skrivet av Lolly0101:
Skrivet av viktor:
vem är det som har skickat detta
Spoiler:
Tryck här för att visa!Vet inte vad jag ska skriva..
Men jag älskar dig ♥

är jävligt förvirrad, snälla skicka en uggla om det är du!! PLZ....

Har oxså fått typ .. Dina ögon är så vakra så och mm ! Irriterand e!
Vem kan det vara.. är det något seriöst eller bara något för att förrvirra folk??, vad tror du??

Tror mest för att vara snäll !

14 feb, 2013 19:32

Salle
Elev

Avatar


Skrivet av viktor:
Skrivet av Lolly0101:
Skrivet av viktor:
vem är det som har skickat detta
Spoiler:
Tryck här för att visa!Vet inte vad jag ska skriva..
Men jag älskar dig ♥

är jävligt förvirrad, snälla skicka en uggla om det är du!! PLZ....

Har oxså fått typ .. Dina ögon är så vakra så och mm ! Irriterand e!
Vem kan det vara.. är det något seriöst eller bara något för att förrvirra folk??, vad tror du??
Skrivet av viktor:
Skrivet av Lolly0101:
Skrivet av viktor:
vem är det som har skickat detta
Spoiler:
Tryck här för att visa!Vet inte vad jag ska skriva..
Men jag älskar dig ♥

är jävligt förvirrad, snälla skicka en uggla om det är du!! PLZ....

Har oxså fått typ .. Dina ögon är så vakra så och mm ! Irriterand e!
Vem kan det vara.. är det något seriöst eller bara något för att förrvirra folk??, vad tror du??
Det var jag viiiktor.. bara för att få dig förvirrad ;9

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fshereenjenkins.tumblr.com%2Fpost%2F89413095370%2Fsnapchat-me-shereenjenkinshttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F387299dfe97d4abfd2328a6e96aa096f%2Ftumblr_n0cskn6G6Y1r0kozho1_500.gif

14 feb, 2013 19:33

Solkatten
Elev

Avatar


Varför firar man Alla hjärtans dag egentligen?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 feb, 2013 19:33

Detta inlägg ändrades senast 2013-02-14 kl. 19:33
Antal ändringar: 1

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
Skrivet av Ginny00:
Jag tror jag struntar i träning ikväll, äter vad jag vill och om jag vill. Jag får ge mig själv lite Alla hjärtans dag.

GO GIRL! : D
thank you ♥

14 feb, 2013 19:33

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Lolly0101:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Lolly0101:
Skrivet av viktor:
vem är det som har skickat detta
Spoiler:
Tryck här för att visa!Vet inte vad jag ska skriva..
Men jag älskar dig ♥

är jävligt förvirrad, snälla skicka en uggla om det är du!! PLZ....

Har oxså fått typ .. Dina ögon är så vakra så och mm ! Irriterand e!
Vem kan det vara.. är det något seriöst eller bara något för att förrvirra folk??, vad tror du??

Tror mest för att vara snäll !
Skypar med Salle nu, han erkände nyss att det var han som skrev det till mig är rät arg på honom konstigt nog

14 feb, 2013 19:34

Ginny00
Elev

Avatar


Får så många fina dvärgar ♥ nu senast från LouLol. Taack!

14 feb, 2013 19:35

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Varför firar man Alla hjärtans dag egentligen?

well jag antar att det är en lång historia, bla bla bla

MEN: jag firar det för dom man älskar
Jag firar mig själv, för jag älskar mig själv! Det borde alla göra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

14 feb, 2013 19:36

1 2 3 ... 10772 10773 10774 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.