@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av ginny_ginny: Asså är det bara jag som inte tycker om den här dagen? JUa tyvärr eller jo en till ... radiostyrtplommon hatar den .. hen säger "Glad tordag !" hahaha B) HAha ja typ... seriös jag sa till en av mina komisar idag, Glad usch! Hahaha .. SERIÖST ?? !! du skulle ha filmat ! 14 feb, 2013 18:26 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Lolly0101: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av ginny_ginny: Asså är det bara jag som inte tycker om den här dagen? JUa tyvärr eller jo en till ... radiostyrtplommon hatar den .. hen säger "Glad tordag !" hahaha B) HAha ja typ... seriös jag sa till en av mina komisar idag, Glad usch! Hahaha .. SERIÖST ?? !! du skulle ha filmat ! Haha ja... fast jag hatar ju dagen mest för att jag är helt forever alone...
14 feb, 2013 18:28 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av MonsterCookie: Roses are orange, Violets are green, This is the best weed, I have ever seen. alrighty vem var det från cuz i want to hug you and scream bless your face *HUGS* BLESS YOUR FACE ♥ ginny_ginny: no you are not alone trust me cOME HERE SISTER wolfstar deserved better. 14 feb, 2013 18:28 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av ginny_ginny: Asså är det bara jag som inte tycker om den här dagen? JUa tyvärr eller jo en till ... radiostyrtplommon hatar den .. hen säger "Glad tordag !" hahaha B) HAha ja typ... seriös jag sa till en av mina komisar idag, Glad usch! Hahaha .. SERIÖST ?? !! du skulle ha filmat ! Haha ja... fast jag hatar ju dagen mest för att jag är helt forever alone... Jag med .. Hahaha vi 2 4-ever alone 14 feb, 2013 18:28 |
|
Borttagen
|
Säg vem som sickade mig en anonym dvärg?!
Om du läser det här så älskar jag också dig♥ Inget är bättre än en vänn som du ;-) tror jag iaf! 14 feb, 2013 18:31 |
|
Tvilling
Elev |
typ varenda jävla gång jag hostar känns det typ som om halsen sårar upp och går sönder damn it
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 14 feb, 2013 18:31 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Lolly0101:
Skrivet av ginny_ginny:
Skrivet av Lolly0101: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av ginny_ginny: Asså är det bara jag som inte tycker om den här dagen? Hahaha .. SERIÖST ?? !! du skulle ha filmat ! Haha ja... fast jag hatar ju dagen mest för att jag är helt forever alone... Jag med .. Hahaha vi 2 4-ever alone Yes am not alone! Det är Skönt att veta att man inte är ensam ♥
14 feb, 2013 18:32 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Lolly0101:
Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av ginny_ginny: Asså är det bara jag som inte tycker om den här dagen? Hahaha .. SERIÖST ?? !! du skulle ha filmat ! Haha ja... fast jag hatar ju dagen mest för att jag är helt forever alone... Jag med .. Hahaha vi 2 4-ever alone Yes am not alone! Det är Skönt att veta att man inte är ensam ♥ Jaa .. *LÄTTAR UPP STÄMMNINGEN* 14 feb, 2013 18:34 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Vi gör en film på Fritids, och den är knäpp!
Men jag sitter och har tråkigt och känner för att skriva någonting, men vet inte vad? 14 feb, 2013 18:35 |
|
Borttagen
|
Jag är glad! I'm not alone any more! oh jag kom på att jag aldrig varit det... Jag har ju haft er♥♥
14 feb, 2013 18:38 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen