@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hahah alla killarna jag dansade med mig log! Fattar dom inte att jag bara får skrattatack då?
14 feb, 2013 18:06 |
|
Afturelding
Elev |
Jag fick ett paket på posten idag. Det var en påse i A4-format. I den låg ett kuvert, i A6format. Innuti kuvertet fanns en liten påse i plast (4x5 cm), och i denna låg örhängena jag beställde i fredags.
Tack för den nödvändiga paketeringen, Nelly.com. ![]() ![]()
14 feb, 2013 18:11 |
|
Ginny00
Elev |
SLUTA CITERA MIG
14 feb, 2013 18:15 |
|
Lolly0101
Elev |
Har tråkigt (4-ever alone =( )
14 feb, 2013 18:17 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Fått en till dvärg!
14 feb, 2013 18:19 |
|
Lolly0101
Elev |
Woohoo ! Har fått sammalagt 18 st idag =D I FELLING ME LOVED ! 14 feb, 2013 18:21 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Roses are orange, Violets are green, This is the best weed, I have ever seen. alrighty vem var det från cuz i want to hug you and scream bless your face ![]() MUMS! 14 feb, 2013 18:21 |
|
ginny_ginny
Elev |
14 feb, 2013 18:22 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: Asså är det bara jag som inte tycker om den här dagen? JUa tyvärr eller jo en till ... radiostyrtplommon hatar den .. hen säger "Glad tordag !" hahaha B) 14 feb, 2013 18:24 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Lolly0101: Skrivet av ginny_ginny: Asså är det bara jag som inte tycker om den här dagen? JUa tyvärr eller jo en till ... radiostyrtplommon hatar den .. hen säger "Glad tordag !" hahaha B) HAha ja typ... seriös jag sa till en av mina komisar idag, Glad usch!
14 feb, 2013 18:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen