Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10767 10768 10769 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av PerfectFreak:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av PerfectFreak:
Min bror har fått en liten Valentine bäbis!

Hälsa grattis!

Ska jag göra C:

Vad heter h*n?

Lolly0101 - Nej, det har jag inte. Men jag ser ju honom bara i matsalen...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 feb, 2013 17:27

PerfectFreak
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av PerfectFreak:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av PerfectFreak:
Min bror har fått en liten Valentine bäbis!

Hälsa grattis!

Ska jag göra C:

Vad heter h*n?

Bäbisen? har ingen aning men det blev en pojke och jag tror att de har spånat på något slags "gammaldags" namn C:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F8e558f2a47cb42131b06eb7a4ca42c1c%2Ftumblr_mk4aj5vPbI1r6n1aro1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F4da0eb0156e222d17c763e0e93ab9c91%2Ftumblr_mix02yhzBA1qfep67o1_250.gif

14 feb, 2013 17:31

Lolly0101
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av PerfectFreak:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av PerfectFreak:
Min bror har fått en liten Valentine bäbis!

Hälsa grattis!

Ska jag göra C:

Vad heter h*n?

Lolly0101 - Nej, det har jag inte. Men jag ser ju honom bara i matsalen...

attans !

14 feb, 2013 17:37

themarauder
Lärare

Avatar


Usch, varför blir jag aldrig frisk? =(

=) - just like themarauder

14 feb, 2013 17:38

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Lolly0101:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av PerfectFreak:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av PerfectFreak:
Min bror har fått en liten Valentine bäbis!

Hälsa grattis!

Ska jag göra C:

Vad heter h*n?

Lolly0101 - Nej, det har jag inte. Men jag ser ju honom bara i matsalen...

attans !

De är fan tvillingar. Det slår jag vad om! Zayn måste ha en tvilling som han inte vet om. Antingen måste han ha blivit adopterad hit till Sverige eller så typ gifte hans föräldrar om sig när han var liten (så att han inte vet om det) och flyttade till Sverige. Det är ett mysterium!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 feb, 2013 17:40

Lolly0101
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Lolly0101:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av PerfectFreak:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av PerfectFreak:
Min bror har fått en liten Valentine bäbis!

Hälsa grattis!

Ska jag göra C:

Vad heter h*n?

Lolly0101 - Nej, det har jag inte. Men jag ser ju honom bara i matsalen...

attans !

De är fan tvillingar. Det slår jag vad om! Zayn måste ha en tvilling som han inte vet om. Antingen måste han ha blivit adopterad hit till Sverige eller så typ gifte hans föräldrar om sig när han var liten (så att han inte vet om det) och flyttade till Sverige. Det är ett mysterium!

Måste ju vara så ... MESSA HAN XD

14 feb, 2013 17:44

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Lolly0101:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Lolly0101:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av PerfectFreak:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av PerfectFreak:
Min bror har fått en liten Valentine bäbis!

Hälsa grattis!

Ska jag göra C:

Vad heter h*n?

Lolly0101 - Nej, det har jag inte. Men jag ser ju honom bara i matsalen...

attans !

De är fan tvillingar. Det slår jag vad om! Zayn måste ha en tvilling som han inte vet om. Antingen måste han ha blivit adopterad hit till Sverige eller så typ gifte hans föräldrar om sig när han var liten (så att han inte vet om det) och flyttade till Sverige. Det är ett mysterium!

Måste ju vara så ... MESSA HAN XD

Jag vet ju inte vem han är. xD Eller så borde man gå fram och typ 'Hej, du är jättelik Zayn i One Direction. Kan jag få ditt nummer?' Hahaha.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 feb, 2013 17:46

Lolly0101
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Lolly0101:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Lolly0101:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av PerfectFreak:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av PerfectFreak:
Min bror har fått en liten Valentine bäbis!

Hälsa grattis!

Ska jag göra C:

Vad heter h*n?

Lolly0101 - Nej, det har jag inte. Men jag ser ju honom bara i matsalen...

attans !

De är fan tvillingar. Det slår jag vad om! Zayn måste ha en tvilling som han inte vet om. Antingen måste han ha blivit adopterad hit till Sverige eller så typ gifte hans föräldrar om sig när han var liten (så att han inte vet om det) och flyttade till Sverige. Det är ett mysterium!

Måste ju vara så ... MESSA HAN XD

Jag vet ju inte vem han är. xD Eller så borde man gå fram och typ 'Hej, du är jättelik Zayn i One Direction. Kan jag få ditt nummer?' Hahaha.

Ja .. Why not ?

14 feb, 2013 17:48

_SanD_
Elev

Avatar


Skrivet av PerfectFreak:
Min bror har fått en liten Valentine bäbis!

Aww! Hälsa grattis från mig!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F0e909d273654d519d3b179663ac681ad%2Ftumblr_mxcbzbOsQ71qjx6n6o8_500.gif

14 feb, 2013 17:53

Solkatten
Elev

Avatar


Ska försöka plugga till provet som är imorgon.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 feb, 2013 18:04

1 2 3 ... 10767 10768 10769 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.