@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av PerfectFreak: Skrivet av Ginny00: Skrivet av PerfectFreak: Min bror har fått en liten Valentine bäbis! Hälsa grattis! Ska jag göra C: Vad heter h*n? Lolly0101 - Nej, det har jag inte. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 feb, 2013 17:27 |
|
PerfectFreak
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av PerfectFreak: Skrivet av Ginny00: Skrivet av PerfectFreak: Min bror har fått en liten Valentine bäbis! Hälsa grattis! Ska jag göra C: Vad heter h*n? Bäbisen? har ingen aning men det blev en pojke och jag tror att de har spånat på något slags "gammaldags" namn C:
14 feb, 2013 17:31 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av PerfectFreak: Skrivet av Ginny00: Skrivet av PerfectFreak: Min bror har fått en liten Valentine bäbis! Hälsa grattis! Ska jag göra C: Vad heter h*n? Lolly0101 - Nej, det har jag inte. attans ! 14 feb, 2013 17:37 |
|
themarauder
Lärare |
14 feb, 2013 17:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Solkatten: Skrivet av PerfectFreak: Skrivet av Ginny00: Skrivet av PerfectFreak: Min bror har fått en liten Valentine bäbis! Hälsa grattis! Ska jag göra C: Vad heter h*n? Lolly0101 - Nej, det har jag inte. attans ! De är fan tvillingar. Det slår jag vad om! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 feb, 2013 17:40 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Solkatten: Skrivet av PerfectFreak: Skrivet av Ginny00: Skrivet av PerfectFreak: Min bror har fått en liten Valentine bäbis! Hälsa grattis! Ska jag göra C: Vad heter h*n? Lolly0101 - Nej, det har jag inte. attans ! De är fan tvillingar. Det slår jag vad om! Måste ju vara så ... MESSA HAN XD 14 feb, 2013 17:44 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Solkatten: Skrivet av PerfectFreak: Skrivet av Ginny00: Skrivet av PerfectFreak: Min bror har fått en liten Valentine bäbis! Hälsa grattis! Ska jag göra C: Vad heter h*n? Lolly0101 - Nej, det har jag inte. attans ! De är fan tvillingar. Det slår jag vad om! Måste ju vara så ... MESSA HAN XD Jag vet ju inte vem han är. xD Eller så borde man gå fram och typ 'Hej, du är jättelik Zayn i One Direction. Kan jag få ditt nummer?' Hahaha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 feb, 2013 17:46 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Solkatten: Skrivet av PerfectFreak: Skrivet av Ginny00: Skrivet av PerfectFreak: Min bror har fått en liten Valentine bäbis! Hälsa grattis! Ska jag göra C: Vad heter h*n? Lolly0101 - Nej, det har jag inte. attans ! De är fan tvillingar. Det slår jag vad om! Måste ju vara så ... MESSA HAN XD Jag vet ju inte vem han är. xD Eller så borde man gå fram och typ 'Hej, du är jättelik Zayn i One Direction. Kan jag få ditt nummer?' Hahaha. Ja .. Why not ? 14 feb, 2013 17:48 |
|
_SanD_
Elev |
14 feb, 2013 17:53 |
|
Solkatten
Elev |
Ska försöka plugga till provet som är imorgon.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 feb, 2013 18:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen