@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Jinora: Det är väl Pixies katt? xD Bara jag som känner igen katten på anslagstavlan, eller inbillar jag mig saker bara? :I JA LILLA TARDIS VAD GÖR HON DÄR?? jag har en annan lapp ._.
14 feb, 2013 16:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: AKUTFRÅGA, CAN SOMEONE PLEASE ANSWER, MY LIFE DEPENDS ON IT Okej. Så, imorgon är sista dagen att söka till gymnasiet. Man ska ju skriva ut saken och lämna in det till sin studie och yrkesvägledare, eller skicka in det. Men jag är sjuk, och vet inte om jag ska gå till skolan imorgon eftersom att jag inte är riktigt frisk. Så jag har liksom lite panik nu, för jag har inte skrivit ut saken eller nåt än. Men det jag undrar är att om man själv skickar in den, måste man senast skicka den imorgon, eller måste de senast få den imorgon? För isåfall är jag körd, ifall jag inte går till skolan alltså. åhåhåhå, someone please help the little dumb me who doesn't know anything about these kinds of stuff. I feel so stupid right now omg Ska det vara framme imorgon måste din studievägledare ha det imorgon. med andra ord kan du inte posta det imorgon. Så ja, du måste gå till skolan imorgon. Men du kan skjuta upp det till imorgon. (5 "imorgon" (6 med denna) i ett foruminlägg. Rekord) Åh, okej. Hmm, då får jag gå till skolan ändå. Eller om jag är så sjuk att jag verkligen inte orkar gå till skolan så får väl mina föräldrar skjutsa mig dit så att jag snabbt kan söka och sen åka hem igen eller nåt.. Åh ._. 14 feb, 2013 17:02 |
|
DarkBells
Elev |
ALLASOMSKICKARUGGLORSLUTAVARANONYMAJAGVILLVETAVILKANIÄR!!♥♥
Vem skickade: roses are read violets are blue hey darkbells can i come to you? ♥ nyss ??????????
14 feb, 2013 17:04 |
|
Obliviate_
Elev |
Ekkiis
Gör så Har du bestämt vad du ska söka ? 14 feb, 2013 17:04 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Solkatten: Okej, så det går två personer i min skola som är dubbelgångare till kändisar. Weird. haha ! Vilka nkändisar `? Skrivet av Solkatten: Ugh, kan det bara inte bli helg nu? Eller hur ! DUMMA TORSDAG (eller vänta Nej ! ) En i min parallellklass är sjukt lik Joey Ritcher (han spelar bla. Ron i AVPM & AVPS) och idag i matsalen såg jag en kille som var sjukt lik Zayn i 1D. That's creepy but awesome. WOW Skulle vilja träffa han som är lik Zayn ! 14 feb, 2013 17:07 |
|
Elma00
Elev |
Misstänkte nästan det Spoiler: Tryck här för att visa!
14 feb, 2013 17:08 |
|
Fanfiction
Elev |
GahhahahahhhhaaahahahaHAH!! Jag skulle ladda ner en sak på datorn och då skulle jag också välja språk. Eftersom att jag har lov (och eftersom att jag inte orkade översätta för mig själv just då -.-) så valde jag Svenska. Allting stod på svenska fram tills att jag kom till den här ni vet "Fyll i att du godtar användarvillkoren". Och där brukar det också vara några rader där det står: "Tryck på denna ruta om du inte vill att google skall skicka pushnotiser till dig (typ)". Och efter det (ännu en gång^^) så var det en ruta där man då skulle klicka. Jag ville inte ha push notiser, så jag skulle klicka på den rutan då jag upptäckte att: DET STÅR INTE "NEJ TACK OCH FORTSÄTT" SOM DET BORDE STÅ! DET STÅR "NEJ TACK AND FORTSÄTT"! Jag skrattade åt detta en stund. Jag var bara tvungen att skriva det någonstans. Förlåt att ni behövde utstå detta inlägg! xD
det är okej att inte vara okej 14 feb, 2013 17:08 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Någon skickade till mig att jag hade fina fötter xD
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 14 feb, 2013 17:10 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Ginny00: oCH Katlas KATTSkrivet av Jinora: Det är väl Pixies katt? xD Bara jag som känner igen katten på anslagstavlan, eller inbillar jag mig saker bara? :I ♏︎ 14 feb, 2013 17:12
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-14 kl. 17:12
|
|
LolFeelings
Elev |
14 feb, 2013 17:12 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen