@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
14 feb, 2013 16:49 |
|
Pixie
Elev |
14 feb, 2013 16:50 |
|
Borttagen
|
i'M BLEEDING
I'M BLEEDING OUT FOR YOU for you 14 feb, 2013 16:50 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: AKUTFRÅGA, CAN SOMEONE PLEASE ANSWER, MY LIFE DEPENDS ON IT Okej. Så, imorgon är sista dagen att söka till gymnasiet. Man ska ju skriva ut saken och lämna in det till sin studie och yrkesvägledare, eller skicka in det. Men jag är sjuk, och vet inte om jag ska gå till skolan imorgon eftersom att jag inte är riktigt frisk. Så jag har liksom lite panik nu, för jag har inte skrivit ut saken eller nåt än. Men det jag undrar är att om man själv skickar in den, måste man senast skicka den imorgon, eller måste de senast få den imorgon? För isåfall är jag körd, ifall jag inte går till skolan alltså. åhåhåhå, someone please help the little dumb me who doesn't know anything about these kinds of stuff. I feel so stupid right now omg Ska det vara framme imorgon måste din studievägledare ha det imorgon. med andra ord kan du inte posta det imorgon. Så ja, du måste gå till skolan imorgon. Men du kan skjuta upp det till imorgon. (5 "imorgon" (6 med denna) i ett foruminlägg. Rekord) 14 feb, 2013 16:50
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-14 kl. 16:51
|
|
Ginny00
Elev |
alltså inte för att säga något sådär Spoiler: Tryck här för att visa! 14 feb, 2013 16:51 |
|
Pixie
Elev |
14 feb, 2013 16:53 |
|
Ginny00
Elev |
Jag tycker att Neeyum vann något pris i finaste dvärg-tävlingen för jag har tänkt på hennes dvärg hela dagen :'
Och så den anonyma som sa Jag tror på dig.. ♥ 14 feb, 2013 16:54 |
|
Jinora
Elev |
Bara jag som känner igen katten på anslagstavlan, eller inbillar jag mig saker bara? :I
14 feb, 2013 16:54 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Jinora: Det är väl Pixies katt? xDBara jag som känner igen katten på anslagstavlan, eller inbillar jag mig saker bara? :I 14 feb, 2013 16:56 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Jinora: Det är väl Pixies katt? xD Bara jag som känner igen katten på anslagstavlan, eller inbillar jag mig saker bara? :I ohh då vet jag i varje fall hur jag känner igen den haha xD 14 feb, 2013 16:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen