Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10764 10765 10766 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Elma00
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Hej.
Jag tänkte bara säga att det finns människor som bryr sig om dig. Du kanske inte alltid tror det, men så är det. Det finns människor här på Mugglis som bryr sig, tycker om dig och tycker att du är perfekt precis som du är. Det finns människor som blev helt förfärade när du raderade din medlem.
Och jag vet att många har svårt för att säga det, men jag är en av dessa människor som faktiskt tycker att du är en riktigt fin människa som förtjänar mycket bättre än det du utsätts för. För det gör du, du förtjänar så mycket bra, Elma. Du är en vacker och väldigt klok människa, det märks på dig.

Som du själv sagt är ful något man är på insidan. Och jag kan bara säga, du är en riktig skönhetsdrottning på insidan.
Våga tro på det. För jag menar det här. ♥

Vem skickade den???

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

14 feb, 2013 16:49

Pixie
Elev

Avatar


VEM SKICKADE DENNA??
Spoiler:
Tryck här för att visa!Alice, I-

buhuu :'(

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

14 feb, 2013 16:50

Borttagen

Avatar


i'M BLEEDING
I'M BLEEDING OUT
FOR YOU
for you

14 feb, 2013 16:50

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
AKUTFRÅGA, CAN SOMEONE PLEASE ANSWER, MY LIFE DEPENDS ON IT

Okej. Så, imorgon är sista dagen att söka till gymnasiet. Man ska ju skriva ut saken och lämna in det till sin studie och yrkesvägledare, eller skicka in det.
Men jag är sjuk, och vet inte om jag ska gå till skolan imorgon eftersom att jag inte är riktigt frisk. Så jag har liksom lite panik nu, för jag har inte skrivit ut saken eller nåt än.

Men det jag undrar är att om man själv skickar in den, måste man senast skicka den imorgon, eller måste de senast den imorgon? För isåfall är jag körd, ifall jag inte går till skolan alltså.

åhåhåhå, someone please help the little dumb me who doesn't know anything about these kinds of stuff.

I feel so stupid right now omg


Ska det vara framme imorgon måste din studievägledare ha det imorgon. med andra ord kan du inte posta det imorgon.

Så ja, du måste gå till skolan imorgon.

Men du kan skjuta upp det till imorgon.

(5 "imorgon" (6 med denna) i ett foruminlägg. Rekord)

14 feb, 2013 16:50

Detta inlägg ändrades senast 2013-02-14 kl. 16:51
Antal ändringar: 1

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Elma00:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Hej.
Jag tänkte bara säga att det finns människor som bryr sig om dig. Du kanske inte alltid tror det, men så är det. Det finns människor här på Mugglis som bryr sig, tycker om dig och tycker att du är perfekt precis som du är. Det finns människor som blev helt förfärade när du raderade din medlem.
Och jag vet att många har svårt för att säga det, men jag är en av dessa människor som faktiskt tycker att du är en riktigt fin människa som förtjänar mycket bättre än det du utsätts för. För det gör du, du förtjänar så mycket bra, Elma. Du är en vacker och väldigt klok människa, det märks på dig.

Som du själv sagt är ful något man är på insidan. Och jag kan bara säga, du är en riktig skönhetsdrottning på insidan.
Våga tro på det. För jag menar det här. ♥

Vem skickade den???

alltså inte för att säga något sådär


Spoiler:
Tryck här för att visa!men jag kan ha ett finger med i spelet

14 feb, 2013 16:51

Pixie
Elev

Avatar


alltså marina diamandis jag är stolt
(även om jag trodde på sex yeah)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

14 feb, 2013 16:53

Ginny00
Elev

Avatar


Jag tycker att Neeyum vann något pris i finaste dvärg-tävlingen för jag har tänkt på hennes dvärg hela dagen :'

Och så den anonyma som sa Jag tror på dig.. ♥

14 feb, 2013 16:54

Jinora
Elev

Avatar


Bara jag som känner igen katten på anslagstavlan, eller inbillar jag mig saker bara? :I

14 feb, 2013 16:54

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Jinora:
Bara jag som känner igen katten på anslagstavlan, eller inbillar jag mig saker bara? :I
Det är väl Pixies katt? xD

14 feb, 2013 16:56

Jinora
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Jinora:
Bara jag som känner igen katten på anslagstavlan, eller inbillar jag mig saker bara? :I
Det är väl Pixies katt? xD

ohh då vet jag i varje fall hur jag känner igen den haha xD

14 feb, 2013 16:57

1 2 3 ... 10764 10765 10766 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.