@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
14 feb, 2013 16:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: akuut har ingen att gå på balen med D: Ska du på bal!? oh yeah. forever-alone-bal. 14 feb, 2013 16:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: akuut har ingen att gå på balen med D: Ska du på bal!? oh yeah. forever-alone-bal. näh du hittar säkert någon 14 feb, 2013 16:07 |
|
Borttagen
|
"Jag åker hem från jobbet och byter om. Vi behöver inte hitta på något extravagant om du inte känner dig frisk."
Så tydligen firar jag idag. Intressant. Kanske dags att byta från pyjamas till kläder? 14 feb, 2013 16:08 |
|
Borttagen
|
Glee cast musiken är fantastisk♥
14 feb, 2013 16:17 |
|
Solkatten
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Bästa dvärgen? :' "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 feb, 2013 16:37 |
|
Pixie
Elev |
14 feb, 2013 16:39 |
|
Ginny00
Elev |
Åt en bit Lindtschoklad som vi fick av mormor. Farligt gott och farligt snabbätet Dx ångestframkallande..
14 feb, 2013 16:39 |
|
Borttagen
|
AKUTFRÅGA, CAN SOMEONE PLEASE ANSWER, MY LIFE DEPENDS ON IT
Okej. Så, imorgon är sista dagen att söka till gymnasiet. Man ska ju skriva ut saken och lämna in det till sin studie och yrkesvägledare, eller skicka in det. Men jag är sjuk, och vet inte om jag ska gå till skolan imorgon eftersom att jag inte är riktigt frisk. Så jag har liksom lite panik nu, för jag har inte skrivit ut saken eller nåt än. Men det jag undrar är att om man själv skickar in den, måste man senast skicka den imorgon, eller måste de senast få den imorgon? För isåfall är jag körd, ifall jag inte går till skolan alltså. åhåhåhå, someone please help the little dumb me who doesn't know anything about these kinds of stuff. I feel so stupid right now omg 14 feb, 2013 16:41 |
|
Solkatten
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Vem/vilka skickade dem här?! I want to know! Like, now. :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 feb, 2013 16:42 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen