Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10763 10764 10765 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Pixie
Elev

Avatar


32222222222222222222222222222222

edit: tardis trampade på laptopen

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

14 feb, 2013 16:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
akuut har ingen att gå på balen med D:



Ska du på bal!?

oh yeah. forever-alone-bal.

14 feb, 2013 16:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
akuut har ingen att gå på balen med D:



Ska du på bal!?

oh yeah. forever-alone-bal.


näh du hittar säkert någon Det finns säkert någon som tänker på dig också

14 feb, 2013 16:07

Borttagen

Avatar


"Jag åker hem från jobbet och byter om. Vi behöver inte hitta på något extravagant om du inte känner dig frisk."

Så tydligen firar jag idag. Intressant. Kanske dags att byta från pyjamas till kläder?

14 feb, 2013 16:08

Borttagen

Avatar


Glee cast musiken är fantastisk♥

14 feb, 2013 16:17

Solkatten
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!I'm in love with you, and all your little things.

Big looove, Q.
/ Quidditch


Bästa dvärgen? :' I alla fall när det gäller en directioner.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 feb, 2013 16:37

Pixie
Elev

Avatar


check mah tumblr
http://oh-smillan.tumblr.com/ !!!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

14 feb, 2013 16:39

Ginny00
Elev

Avatar


Åt en bit Lindtschoklad som vi fick av mormor. Farligt gott och farligt snabbätet Dx ångestframkallande..

14 feb, 2013 16:39

Borttagen

Avatar


AKUTFRÅGA, CAN SOMEONE PLEASE ANSWER, MY LIFE DEPENDS ON IT

Okej. Så, imorgon är sista dagen att söka till gymnasiet. Man ska ju skriva ut saken och lämna in det till sin studie och yrkesvägledare, eller skicka in det.
Men jag är sjuk, och vet inte om jag ska gå till skolan imorgon eftersom att jag inte är riktigt frisk. Så jag har liksom lite panik nu, för jag har inte skrivit ut saken eller nåt än.

Men det jag undrar är att om man själv skickar in den, måste man senast skicka den imorgon, eller måste de senast den imorgon? För isåfall är jag körd, ifall jag inte går till skolan alltså.

åhåhåhå, someone please help the little dumb me who doesn't know anything about these kinds of stuff.

I feel so stupid right now omg

14 feb, 2013 16:41

Solkatten
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Du är så underbar, så otroligt underbar och jag önskar att det vore vi. Du är mitt allt och jag önskade att jag vågade säga det till dig. Jag älskar dig, Geisha och en dag hoppas jag att det blir vi.


Spoiler:
Tryck här för att visa!Ändå sedan jag såg dig i forumet för första gången har jag tyckt att du är vacker. Vacker på insidan och utsidan.

Du lyser upp min dag.

Du finns i mina drömmar. ♥


Vem/vilka skickade dem här?! I want to know! Like, now.

:3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 feb, 2013 16:42

1 2 3 ... 10763 10764 10765 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.