@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Alla är så fina och skickar dvärgar med sina namn. Alla mina är anonyma. Och vissa med en hint om att det kan vara jag som skickat den hah.
14 feb, 2013 15:09 |
|
LunaLovegood1
Elev |
14 feb, 2013 15:10 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 feb, 2013 15:18 |
|
Obliviate_
Elev |
Har fått en anonym dvärg och är jättenyfiken på vem som skickade den. ah :<
14 feb, 2013 15:21 |
|
LunaLovegood1
Elev |
14 feb, 2013 15:21 |
|
Obliviate_
Elev |
Alltså.. Någon har bjudit in mig till en dejtingsajt(?) och skickat ett meddelande till mig med texten; "Battis är tjålis"..
Who are u? och hur vet du vad min katt heter?.. läskigt. 14 feb, 2013 15:30 |
|
Pixie
Elev |
14 feb, 2013 15:34 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte om det är själva dagen som gör mig deprimerad eller om det är musiken jag lyssnar på som har något att göra med det...
14 feb, 2013 15:49 |
|
Borttagen
|
akuut har ingen att gå på balen med D:
14 feb, 2013 15:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: akuut har ingen att gå på balen med D: Ska du på bal!? 14 feb, 2013 15:54 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen