@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
14 feb, 2013 13:59 |
|
Borttagen
|
Jag har fått 13 dvärgar o_O
What the fuck is wrong with people? Spoiler: Tryck här för att visa! 14 feb, 2013 14:01 |
|
Neeyum
Elev |
Ginny00 HAR DU FÅTT MIN DVÄRG THIS IS IMPORTANT (min dator är en bitch)
14 feb, 2013 14:01 |
|
kinshaw
Elev |
14 feb, 2013 14:03 |
|
Borttagen
|
Alla dvärgar som jag har fått är anonyma, I wanna know who you people areee, so i can attack you with hugs :'c
14 feb, 2013 14:11 |
|
Ginny00
Elev |
ja och den var jättefin ♥
14 feb, 2013 14:29 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Ginny00: ja och den var jättefin ♥ goodie goodie då slipper ajg skriva om den heheh 14 feb, 2013 14:30 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tvilling: Skrivet av t i l d a: Skrivet av Tvilling: Dags att ta en nypa luft sen plugga och sen kanske det är Merlin som gäller cuz' I have missat de senaste avsnitten D: Måste bara hitta mina halstabletter x/ MERLIN! ♥ Vilken säsong, vilket avsnitt? Säsong fem (; men vilket avsnitt vet jag inte, tror inte ens jag har sett andra avsnittet xD Jag har missat 2 av säsong 5. Men det gör inget, för jag hade ändå smygtittat på dem! P.S På Swefilmer så har dem alla avsnitt av säsong 5! Jag vet, har sett alla!
14 feb, 2013 14:36 |
|
Pixie
Elev |
14 feb, 2013 14:53 |
|
Ginny00
Elev |
Jag är hungrig trots att jag ätit äpple och en halv energybar samt druckit varm choklad.. antar att jag kanske får äta något mer hemma.
14 feb, 2013 14:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen