Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10760 10761 10762 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Solkatten:
Ge mig sportlov nu!

Imorgon börjar jag 9
Och slutar typ 12 xD
Fast det vi ska göra är att städa...
Och jag slutar halv nio ikväll...


Jag börjar 9.00 och slutar 10.50 sen har jag sportlov!

14 feb, 2013 12:33

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:

Imorgon börjar jag 9
Och slutar typ 12 xD
Fast det vi ska göra är att städa...
Och jag slutar halv nio ikväll...


Jag börjar 9.00 och slutar 10.50 sen har jag sportlov!

Vad fuskigt!
Jag har teater ikväll

14 feb, 2013 12:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:

Vad fuskigt!
Jag har teater ikväll


Inte alls

Oh! Ska du spela eller ska du titta på? :>

14 feb, 2013 12:35

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:

Vad fuskigt!
Jag har teater ikväll


Inte alls

Oh! Ska du spela eller ska du titta på? :>

Spela
Alice I Underlandet, sista föreställningen

14 feb, 2013 12:35

scarhead
Lärare

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:

Imorgon börjar jag 9
Och slutar typ 12 xD
Fast det vi ska göra är att städa...
Och jag slutar halv nio ikväll...


Jag börjar 9.00 och slutar 10.50 sen har jag sportlov!

Vad fuskigt!
Jag har teater ikväll
imorgon har jag lov, som jag har haft hela veckan

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

14 feb, 2013 12:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:

Vad fuskigt!
Jag har teater ikväll


Inte alls

Oh! Ska du spela eller ska du titta på? :>

Spela
Alice I Underlandet, sista föreställningen


Coolt! lycka till då ♥
Jag längtar tills vi äntligen får spela barnteater. Snart har vi iaf hela manuset och vi väntar på att några grejer ska komma så att vi kan börja öva med alla grejer nu.

14 feb, 2013 12:36

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


scarhead: Jaha ja... -.-
^^ ♥

InspiredPsycho: Tack tack! ♥
Det går nog bra... Jag spelade ju Alice imorse också så jag vet ju vad jag ska göra

14 feb, 2013 12:37

Detta inlägg ändrades senast 2013-02-14 kl. 12:38
Antal ändringar: 1

Tvilling
Elev

Avatar


Sitter i vardagsrummet med stickad kofta, stickad tubhalsduk och stickad mössa. Ja, jag är sjuk.

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

14 feb, 2013 12:38

scarhead
Lärare

Avatar


Nymfadora Tonks - mhm nejmen haha jag har alltid sportlov vecka sju så jag är aldrig i skolan på alla hjärtans dag, men snart är lovet slut sobs
ni har det ju snart

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

14 feb, 2013 12:39

Borttagen

Avatar


Nymfadora Tonks
Det låter riktigt trevligt ju!

14 feb, 2013 12:42

1 2 3 ... 10760 10761 10762 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.