@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av EmahS: SOULMATEFörutom alla fina dvärgar, så börjar jag dagen med näsblod. Isn't it great? nejmen jag satte mig upp i sängen, hostade till och så började det rinna en flod av näsblod ur näsan. jättekul osv 14 feb, 2013 11:55 |
|
Solkatten
Elev |
Omfg, jag såg Zayns dubbelgångare idag också!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 feb, 2013 12:07 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av EmahS: SOULMATEFörutom alla fina dvärgar, så börjar jag dagen med näsblod. Isn't it great? nejmen jag satte mig upp i sängen, hostade till och så började det rinna en flod av näsblod ur näsan. jättekul osv ahh och jag vaknade med näsblod!! it's a sign
14 feb, 2013 12:08 |
|
Solkatten
Elev |
Neeeej, vi kommer inte ha någon Bild tills på torsdag efter sportlovet (som är nästa vecka)!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 feb, 2013 12:11 |
|
scarhead
Lärare |
Jag och HarryFreakingPotter kommunicerar på det bästa sättet - vi skickar percabeth-citat till varandra genom ugglor.
14 feb, 2013 12:12 |
|
Pixie
Elev |
14 feb, 2013 12:12 |
|
Solkatten
Elev |
Det är en tjej i min klass som typ får damp ibland.
Min klass är så efterblivna och sjuka i huvudet. Det är därför jag inte är med några av dem. Jag umgås inte med sådana personer... Har exempel om någon vill veta. -_- "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 feb, 2013 12:15 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av scarhead: Skrivet av EmahS: SOULMATEFörutom alla fina dvärgar, så börjar jag dagen med näsblod. Isn't it great? nejmen jag satte mig upp i sängen, hostade till och så började det rinna en flod av näsblod ur näsan. jättekul osv ahh och jag vaknade med näsblod!! it's a sign Seriöst? Jag har liksom inte ens haft näsblod på superlänge! Och inte är jag förkyld heller. This is crazy
14 feb, 2013 12:25 |
|
Solkatten
Elev |
Ge mig sportlov nu!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 feb, 2013 12:27 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Solkatten: Ge mig sportlov nu! Imorgon börjar jag 9 Och slutar typ 12 xD Fast det vi ska göra är att städa... Och jag slutar halv nio ikväll... 14 feb, 2013 12:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen