Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissFniss
Elev |
12 jun, 2012 14:53 |
|
Sovsvampen
Elev |
12 jun, 2012 20:35 |
|
Dream
Elev |
Skrivet av Sovsvampen: En komplimang till Dream för att hon är super söt när hon skriver och otroligt snäll Oj, nu blev jag chockad! Alltså jag blir rörd, tack så jätte mycket, du förstår inte hur mycket det betyder! ♥ Du är också super söt när du skriver och du är jättesnäll, jag längtar mycket efter att du ska påbörja ditt "mugglis games", du är så awesome och underbar man kan bli och ja du är helt enkelt bäst! ♥ Tack, tusen gångerr om, alltså jag gråter. ♥♥
12 jun, 2012 21:07 |
|
Ida S
Lärare |
Alla som nämnt mig: aw tack puss & kram ♥ DFTBA finisar, DFTBA. ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 12 jun, 2012 21:24 |
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av Dream: Skrivet av Sovsvampen: En komplimang till Dream för att hon är super söt när hon skriver och otroligt snäll Oj, nu blev jag chockad! Alltså jag blir rörd, tack så jätte mycket, du förstår inte hur mycket det betyder! ♥ Du är också super söt när du skriver och du är jättesnäll, jag längtar mycket efter att du ska påbörja ditt "mugglis games", du är så awesome och underbar man kan bli och ja du är helt enkelt bäst! ♥ Tack, tusen gångerr om, alltså jag gråter. ♥♥ Jag kan förstå att du blev lite chockad faktiskt, du förstår inte hur gullig du är mot mig. Åh, älskar folk som uppskattar saker och verkligen visar hur glada dom blir. Älskar att se andra glada, precis som jag älskar att se dig glad nu ♥ Åhh, du är så sjukt snäll, vet inte ens vad jag ska svara på detta?!? Åhh, ska på börja detta mugglis games så fort jag kan, jag lovar. ♥
12 jun, 2012 21:34 |
|
Borttagen
|
Jag tycker jag ger komplimanger till för få och jag vågar aldrig ge komplimanger till vissa personer, så nu såååå kör vi med person nr. 1:
Kintsugi, du är så lfgjdfgjdfik gdfjjg awesome! Alla inlägg som du gör är alltid så aeohdsogjödsdso awesome och du är bara så hdsoidsighdsoghodsi ghosighdsoighdsoighsdoighsdoighdsog awesome! AWESOME, DO YOU KNOW YOU'RE AWESOME? ![]() ![]() 13 jun, 2012 11:42 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker jag ger komplimanger till för få och jag vågar aldrig ge komplimanger till vissa personer, så nu såååå kör vi med person nr. 1: Kintsugi, du är så lfgjdfgjdfik gdfjjg awesome! Alla inlägg som du gör är alltid så aeohdsogjödsdso awesome och du är bara så hdsoidsighdsoghodsi ghosighdsoighdsoighsdoighsdoighdsog awesome! AWESOME, DO YOU KNOW YOU'RE AWESOME? ![]() Vad betyder awesome? Hahaha men tack cooling! DU ÄR JU AWESOME OM NÅGON! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 13 jun, 2012 11:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Jag tycker jag ger komplimanger till för få och jag vågar aldrig ge komplimanger till vissa personer, så nu såååå kör vi med person nr. 1: Kintsugi, du är så lfgjdfgjdfik gdfjjg awesome! Alla inlägg som du gör är alltid så aeohdsogjödsdso awesome och du är bara så hdsoidsighdsoghodsi ghosighdsoighdsoighsdoighsdoighdsog awesome! AWESOME, DO YOU KNOW YOU'RE AWESOME? ![]() Vad betyder awesome? Hahaha men tack cooling! DU ÄR JU AWESOME OM NÅGON! Att du är awesome XD 13 jun, 2012 11:52 |
|
Borttagen
|
Dagens komplimang går till AlvaRawenclaw ♥ Jag älskar dig! ♥
13 jun, 2012 12:09 |
|
Miskel
Elev |
KOMPLIMANGBOMB
Eruzuu EMELESEL A.k Alice... Inga Savi avifors Optic AlvaRawenclaw Lills Aria Miyuki Twix Fang Kintsugi expelliarmus avifors Erfa Li DeathDownAlex Knizzlare Kossanberta hyperion si_tonks Cara Riddle EmahS Celebikai Deathless LeeGordan Ni som står här är här för att jag tycker att ni är FETT NICE , gör bra, smarta och allmänt awesome inlägg i trådar, har bra åsikter (enligt mig dårå
13 jun, 2012 16:54 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen