@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Till efterrätt idag på lunchen blir det chokladkaka och vispgrädde.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 feb, 2013 10:21 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag dog just.
Har fått de mest underbara dvärgarna i världen ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 feb, 2013 10:33 |
|
Katla
Elev |
whaT is going on jag fick nyss nio anonyma dvärgar och i dem stod det här (om man plussar ihop alla alltså)
hej kompis ha en bra dag xoxoxoxox oxoxxooxoxoxo xoxoxxoxoxoox xoxoxoxxoox ![]() ♏︎ 14 feb, 2013 10:33 |
|
Borttagen
|
Förutom migrän så kanske blir det här en bra dag...
Än så länge fortsätter jag med dvärgarna. Har fått 20 varav 15 var anonyma .__. 14 feb, 2013 10:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tvilling: Skrivet av t i l d a: Skrivet av Tvilling: Dags att ta en nypa luft sen plugga och sen kanske det är Merlin som gäller cuz' I have missat de senaste avsnitten D: Måste bara hitta mina halstabletter x/ MERLIN! ♥ Vilken säsong, vilket avsnitt? Säsong fem (; men vilket avsnitt vet jag inte, tror inte ens jag har sett andra avsnittet xD Jag har missat 2 av säsong 5. Men det gör inget, för jag hade ändå smygtittat på dem! P.S På Swefilmer så har dem alla avsnitt av säsong 5! 14 feb, 2013 11:02 |
|
Borttagen
|
14 feb, 2013 11:03 |
|
Tvilling
Elev |
Taggar inför skola imån men vi ska redovisa och i nufället är jag så himla hes så v får se hur det blir. x3
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 14 feb, 2013 11:09 |
|
Katla
Elev |
Regulus joel jag misstänker dig! ! was it u som sände alla dvärgar?? u foolish boy
edit: llama fuzzy llama llama llama duck yyyy ♥ YOEL IS THAT U TOO wh y ♏︎ 14 feb, 2013 11:22 |
|
acciomuffin
Elev |
TILL DEN SOM SKICKAD EN DVÄRG TILL MIG OCH UNDRADE VART MIN FANFIC TOG VÄGEN:
DEN FINNS SOM EN LÄNK PÅ MIN PROFIL LÄNGST NER
14 feb, 2013 11:36 |
|
LouGreen
Elev |
Gud vad jag är irriterad på folk som går runt och gnäller på att de inte har en partner på alla hjärtans dag(och resten av året). Njut av singellivet!!
14 feb, 2013 11:45 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen