@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Consectetuer
Elev |
Nu sitter jag här och bara "VEM ÄR DET SOM SKRIVIT DEN HÄR DVÄRGEN?"
Åhh men det var jättegulliga dvärgar jag fick ♥ 14 feb, 2013 00:09 |
|
Smutsen
Elev |
Fick världens finaste dvärg precis... nej gud vad underbart och fabulöst ♥
14 feb, 2013 00:09 |
|
scarhead
Lärare |
14 feb, 2013 00:17 |
|
Obliviate_
Elev |
Fick jättefina dvärgar :3
Trodde inte jag skulle få några alls, ehehehe :3 14 feb, 2013 00:27 |
|
M4L13
Elev |
14 feb, 2013 06:08 |
|
Ginny00
Elev |
Herregud fick mer än dubbelt så många dvärgar som jag skickat själv O.o ska läsa alla när jag kommer hem!
14 feb, 2013 06:27 |
|
Tuggrus
Elev |
Gråter bcuz of fina dvärgar.. ♥
MUMS! 14 feb, 2013 06:29 |
|
Ginny00
Elev |
Fina dvärgar ♥
14 feb, 2013 06:38 |
|
LauraTree
Elev |
Herregud vad många dvärgar jag fick ♥ :O
14 feb, 2013 06:41 |
|
Pixie
Elev |
Jag fick många många dvärgar, men den bästa var ju denna:
i watch u when u r sleeping thank you ily anon
14 feb, 2013 06:44 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen