@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Jag älskar Hpsaker och liknande, men den här tröjan var ju verkligen riktigt snygg. Detta är ju något jag kan se icke hpfans ha på sig! Riktigt snygg alltså =) var kan man köpa den?? :'D 13 feb, 2013 21:50
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-13 kl. 21:51
|
|
Pixie
Elev |
13 feb, 2013 21:50 |
|
M4L13
Elev |
"Dan winked at Dan, and turned his head away, to listen to the rest of the list"
dan why you winking at yourself
13 feb, 2013 22:00 |
|
Pixie
Elev |
M4L13 imorgon skulle vi ha med oss våra vanliga idrottskläder va??
och är det dans som vanligt?? glöm inte NALLEN!!!!!!!!
13 feb, 2013 22:02 |
|
Caius
Elev |
Ok, jag har nu hittat EN positiv sak med facebook. Den märker ifall man har lagt in fildata i fotografier med Photoshop. Typ väldigt mycket tumme upp för det. Det är nog första hemsidan som jag hittills har laddat upp en bild på som faktiskt märker när man har lagt in det.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 13 feb, 2013 22:03 |
|
JosefinFini
Elev |
Spenderat den senaste halvtimmen åt att desperat skriva alla mina dvärgar eftersom jag insåg att Alla hjärtans dag är imorgon c: Känner mig lite snäll också eftersom jag köpt en stor chokladkaka till mamma ^^
![]()
13 feb, 2013 22:04 |
|
Pixie
Elev |
13 feb, 2013 22:06 |
|
lillamymin
Elev |
Då har man fått jobb som innefattar att läsa Harry Potter-böcker
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 13 feb, 2013 22:07 |
|
Pixie
Elev |
13 feb, 2013 22:10 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Pixie: M4L13 imorgon skulle vi ha med oss våra vanliga idrottskläder va?? och är det dans som vanligt?? glöm inte NALLEN!!!!!!!! well ofc i won't forget the fucking teddyfuck jag har den runt halsen just nu och ja vanlig idrott imorgon
13 feb, 2013 22:14 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen