@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Får jag fråga en sak? Varför var inte min mormor eller farmor med? 13 feb, 2013 20:43 |
|
Pixie
Elev |
13 feb, 2013 20:44 |
|
Solkatten
Elev |
Känner mig hemsk. Har inte skickat några dvärgar ännu! Får göra det imorgon.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 feb, 2013 20:55 |
|
Ginny00
Elev |
Läser PJo och lyssnar på tv.
13 feb, 2013 21:00 |
|
Pixie
Elev |
Känns lite sådär småhemskt att skicka iväg en massa dvärgar
Men jag antar att dom gillar sitt nya hem!
13 feb, 2013 21:02 |
|
themarauder
Lärare |
Jag älskar Hpsaker och liknande, men den här tröjan var ju verkligen riktigt snygg. Detta är ju något jag kan se icke hpfans ha på sig! Riktigt snygg alltså =) =) - just like themarauder 13 feb, 2013 21:33 |
|
Pixie
Elev |
13 feb, 2013 21:38 |
|
DarkBells
Elev |
13 feb, 2013 21:39 |
|
Pixie
Elev |
13 feb, 2013 21:39 |
|
DarkBells
Elev |
13 feb, 2013 21:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen