@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly0101
Elev |
Mums ..
13 feb, 2013 19:15 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Solkatten: Okej, så det går två personer i min skola som är dubbelgångare till kändisar. Weird. haha ! Vilka nkändisar `? Skrivet av Solkatten: Ugh, kan det bara inte bli helg nu? Eller hur ! DUMMA TORSDAG (eller vänta Nej ! ) En i min parallellklass är sjukt lik Joey Ritcher (han spelar bla. Ron i AVPM & AVPS) och idag i matsalen såg jag en kille som var sjukt lik Zayn i 1D. That's creepy but awesome. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 feb, 2013 19:17 |
|
Ginny00
Elev |
Jag tycker att Aivilio antingen kan logga in på facebook, svara på mina kikmeddelanden eller mugglisposta med mig.
13 feb, 2013 19:25 |
|
EmahS
Elev |
13 feb, 2013 19:27 |
|
Elma00
Elev |
13 feb, 2013 19:28 |
|
Caius
Elev |
Blir så jävla deprimerad på mig själv när någon äntligen visar intresse för mina fotografier och sedan frågar ifall jag kan visa bilder på hur jag fotograferar mat och liknande också... Dvs sådant som jag helst undviker att fotografera pga att D60 rent ut sagt suger på att hantera 200+ i ISO... Så ja... Jag suger väl helt enkelt på att fotografera sådana bilder pga att jag aldrig har haft tillgång till att öva på att fotografera sådana bilder... Jag säger det inte för att vara taskig emot D60... För jag gillar honom verkligen, det gör jag, men han har sina begränsningar...
Det var pga att jag visste om de där begränsningarna redan för två år sedan som jag ville skaffa en ny kamera för att komplettera med till sådant som D60 inte klarar av att fixa... Jag vet inte vad som hände med den planen iofs... Jag hade råd... Eller ja, på den tiden hade jag råd med en D300s med stor mariginal (tror jag hade lyckats spara ihop nästan 15000 pga mitt sommarjobb), men sedan så tror jag att jag helt enkelt hörde ryktet om att Nikon höll på med nya kameror för att ersätta majoriteten av sina dåvarande pärlor... Så jag vill helt enkelt vänta och se vad de kom med... Men sedan när D800 som jag blev helt såld till kom in i världen så visade det sig att jag inte hade råd med den... Så jag antar att det var ungefär då som jag tröstade mig själv med att börja besöka konvent och att cosplaya istället för att jag kände; nej det är nog inte meningen att jag ska fotografera inomhus ändå. Men nu ångrar jag det nästan, på samma gång som jag inte ångrar det... Om jag hade skitit i konventen, så hade jag kanske lyckats fått jobb idag... Men om jag hade skitit i konventen så hade jag inte träffat mina vänner som jag lärde känna under förra sommarens gång och ja hade nog inte kunnat ha lika kul med min allra nyaste vän som jag lärde känna i början av Januari nu i år... Så jag vet inte vad jag ska känna... Jobb eller konvent och vänner...? Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 13 feb, 2013 19:31 |
|
Pixie
Elev |
13 feb, 2013 19:42 |
|
Ginny00
Elev |
Kollar på klipp från Melodifestivalen i lördags. Pensionär ♥ ♥ ♥
13 feb, 2013 19:51 |
|
LolFeelings
Elev |
Musen äter upp osten.
Katten äter upp musen. Hunden äter upp katten. Mannen äter upp hunden. Kvinnan äter upp mannen. Osten äter upp kvinnan.
13 feb, 2013 19:56 |
|
M4L13
Elev |
13 feb, 2013 20:07 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen