@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av joel9324: många är sura för att de är forever alone på alla hjärtans dag imorgon. ![]() jag är också forever alone men inte sur heh Jag bryr mig inte. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 feb, 2013 18:50 |
|
Borttagen
|
Vågar man dammsuga klockan 7?
13 feb, 2013 18:51 |
|
Borttagen
|
ska skriva en tidningsartikel om diggerdöden i SO tror nog det kommer gå bra
btw, känn som om jag var den enda som inte åt semla igår 13 feb, 2013 18:55 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av Solkatten: Okej, så det går två personer i min skola som är dubbelgångare till kändisar. Weird. haha ! Vilka nkändisar `? Skrivet av Solkatten: Ugh, kan det bara inte bli helg nu? Eller hur ! DUMMA TORSDAG (eller vänta Nej ! ) 13 feb, 2013 18:59 |
|
Ginny00
Elev |
Jag vill åka 140 dagar fram i tiden och vara på Riddikulus. Snälla någon??
13 feb, 2013 19:04 |
|
Borttagen
|
Jag tappade 4 tummar på en gång ;_;
13 feb, 2013 19:07 |
|
EmahS
Elev |
13 feb, 2013 19:07 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av EmahS: Normalt att det jag ser fram emot mest med Alla Hjärtans Dag är dvärgarna? om man får några haha Jag med xD Får nog inga haha 13 feb, 2013 19:11 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Jag åt en semla till kvällsfika.
13 feb, 2013 19:13 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av joel9324: många är sura för att de är forever alone på alla hjärtans dag imorgon. ![]() jag är också forever alone men inte sur heh Nah, för o säga som nigahiga. Genom att beklaga dig till folk om att du är "forever alone" på alla hjärtans dag så skapar du det du beklagar dig över. Folk ogillar oftast människor som klagar om sånt. 13 feb, 2013 19:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen