Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10749 10750 10751 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av joel9324:
många är sura för att de är forever alone på alla hjärtans dag imorgon.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lhn2fgjYLH1qaz51t.gif

jag är också forever alone men inte sur heh

Jag bryr mig inte.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 feb, 2013 18:50

Borttagen

Avatar


Vågar man dammsuga klockan 7?

13 feb, 2013 18:51

Borttagen

Avatar


ska skriva en tidningsartikel om diggerdöden i SO tror nog det kommer gå bra

btw, känn som om jag var den enda som inte åt semla igår

13 feb, 2013 18:55

Lolly0101
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Okej, så det går två personer i min skola som är dubbelgångare till kändisar. Weird.

haha ! Vilka nkändisar `?


Skrivet av Solkatten:
Ugh, kan det bara inte bli helg nu?

Eller hur ! DUMMA TORSDAG (eller vänta Nej ! )

13 feb, 2013 18:59

Ginny00
Elev

Avatar


Jag vill åka 140 dagar fram i tiden och vara på Riddikulus. Snälla någon??

13 feb, 2013 19:04

Borttagen

Avatar


Jag tappade 4 tummar på en gång ;_;

13 feb, 2013 19:07

EmahS
Elev

Avatar


Normalt att det jag ser fram emot mest med Alla Hjärtans Dag är dvärgarna? om man får några haha

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

13 feb, 2013 19:07

Lolly0101
Elev

Avatar


Skrivet av EmahS:
Normalt att det jag ser fram emot mest med Alla Hjärtans Dag är dvärgarna? om man får några haha

Jag med xD Får nog inga haha

13 feb, 2013 19:11

GinnyWeasley1
Elev

Avatar


Jag åt en semla till kvällsfika.

13 feb, 2013 19:13

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av joel9324:
många är sura för att de är forever alone på alla hjärtans dag imorgon.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lhn2fgjYLH1qaz51t.gif

jag är också forever alone men inte sur heh


Nah, för o säga som nigahiga. Genom att beklaga dig till folk om att du är "forever alone" på alla hjärtans dag så skapar du det du beklagar dig över. Folk ogillar oftast människor som klagar om sånt.

13 feb, 2013 19:13

1 2 3 ... 10749 10750 10751 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.