@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av _SanD_: Har ingen glädje alls av idrott, tycker det är pisstråkigt och det enda jag kan få högre än E i är orienteringen bara för att jag kan läsa en karta.Skrivet av LolFeelings: Herregud, tack världen för att jag bara siktar på E i idrott. Börjar bli too much. Idrott är lätt
13 feb, 2013 18:39 |
|
LittleButterfly
Elev |
13 feb, 2013 18:43 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av _SanD_: Har ingen glädje alls av idrott, tycker det är pisstråkigt och det enda jag kan få högre än E i är orienteringen bara för att jag kan läsa en karta. Skrivet av LolFeelings: Herregud, tack världen för att jag bara siktar på E i idrott. Börjar bli too much. Idrott är lätt Jag hatar orientering och jag suger verkligen på det. Jag kan inte ens hitta den första kontrollen utan hjälp. >.< Varför ska man behöva kunna läsa karta när det finns GPS?! Jag kommer aldrig ha användning för en i framtiden! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 feb, 2013 18:43 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av LolFeelings: Skrivet av _SanD_: Har ingen glädje alls av idrott, tycker det är pisstråkigt och det enda jag kan få högre än E i är orienteringen bara för att jag kan läsa en karta. Skrivet av LolFeelings: Herregud, tack världen för att jag bara siktar på E i idrott. Börjar bli too much. Idrott är lätt Jag hatar orientering och jag suger verkligen på det. Jag kan inte ens hitta den första kontrollen utan hjälp. >.< Varför ska man behöva kunna läsa karta när det finns GPS?! Jag kommer aldrig ha användning för en i framtiden! Jag är hyffsat bra i orientering (fick A i det av någon anledning lol) Men kartor är bara jobbiga -.-
13 feb, 2013 18:45 |
|
Borttagen
|
I have no idea what I gonna do...
13 feb, 2013 18:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Herregud, tack världen för att jag bara siktar på E i idrott. Börjar bli too much. Vet hur det känns -.-' Tack världen för att man slipper eländet på högskolan, och sista året i gymnasiet också för den delen. 13 feb, 2013 18:45 |
|
Ginny00
Elev |
Skrev just en 600 ord oneshot på engelska.
Känner mig rätt duktig 13 feb, 2013 18:46 |
|
Solkatten
Elev |
Lägg ut den här sedan? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 feb, 2013 18:48 |
|
Ginny00
Elev |
Jaa 13 feb, 2013 18:49 |
|
joel9324
Elev |
många är sura för att de är forever alone på alla hjärtans dag imorgon.
![]() jag är också forever alone men inte sur heh
13 feb, 2013 18:49 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen