@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
stellaa
Elev |
Skrivet av Lolly0101: Skrivet av stellaa: Har klippt om mig idag och blev supernöjd! Har också haft en superbra födelsedag och fick världens mest awesome panda-t-shirt av min bästa vän! Grattis ! ♥ ! =D Tack! ![]() 13 feb, 2013 18:01 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av stellaa: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av stellaa: Har klippt om mig idag och blev supernöjd! Har också haft en superbra födelsedag och fick världens mest awesome panda-t-shirt av min bästa vän! Grattis ! ♥ ! =D Tack! Hoppas du har haft en toppendag ! och klippningen blev fin ! Fått något kul ? 13 feb, 2013 18:01 |
|
Borttagen
|
Nån som läser tyska som har ett förslag på en fråga som inte är försvår men inte förlätt?
Har brist på idéer och jag kan inte fråga mina föräldrar för dom ska vara med och svara på frågorna imorgon 13 feb, 2013 18:02 |
|
Tvilling
Elev |
På svenskan ska vi "hålla tal" om någonting, så jag ska snacka om NaNoWriMo.
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 13 feb, 2013 18:03 |
|
Borttagen
|
Och nu när jag äntligen har kommit fram till den jävla supporten misstänker jag att jag hade fått bättre resultat genom att prata med katten
13 feb, 2013 18:03 |
|
Ginny00
Elev |
Jag vet inte vart jag har min mobil.. kanske typ.. borde leta??
13 feb, 2013 18:04 |
|
Borttagen
|
Nån som vet vad "Igår kom jag hem från Kanada" är på tyska? Jag har ingen aning och jag litar inte riktigt på Google Translate
Snälla svara! Please 13 feb, 2013 18:06 |
|
Ginny00
Elev |
Alltså, om några dagar är jag uppe i 9000 inlägg. Då är jag bara ett tusen inlägg ifrån Master of Mugglis.
nej men snälla någon - HJÄLP HUR HÄNDE DETTA 13 feb, 2013 18:07 |
|
stellaa
Elev |
Skrivet av Lolly0101: Skrivet av stellaa: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av stellaa: Har klippt om mig idag och blev supernöjd! Har också haft en superbra födelsedag och fick världens mest awesome panda-t-shirt av min bästa vän! Grattis ! ♥ ! =D Tack! Hoppas du har haft en toppendag ! och klippningen blev fin ! Fått något kul ? Tack, det har jag! ![]() 13 feb, 2013 18:10 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av Ginny00: Alltså, om några dagar är jag uppe i 9000 inlägg. Då är jag bara ett tusen inlägg ifrån Master of Mugglis. nej men snälla någon - HJÄLP HUR HÄNDE DETTA Du är enn öö Mugglisare !? =D Hihi 13 feb, 2013 18:10 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen