Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10746 10747 10748 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
stellaa
Elev

Avatar


Skrivet av Lolly0101:
Skrivet av stellaa:
Har klippt om mig idag och blev supernöjd! Har också haft en superbra födelsedag och fick världens mest awesome panda-t-shirt av min bästa vän! (ÄLSKAR pandor ♥3)

Grattis ! ♥ ! =D


Tack!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F9a%2F5c%2F72%2F9a5c72f65c50bc9b5b67c3501ad20a20.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F96e706e80e9727c876e2a2dca61154bb%2Ff571f50195e5483c-ef%2Fs500x750%2Fd9080714b4138e659645d9870bbc9a6fecd85015.gifv

13 feb, 2013 18:01

Lolly0101
Elev

Avatar


Skrivet av stellaa:
Skrivet av Lolly0101:
Skrivet av stellaa:
Har klippt om mig idag och blev supernöjd! Har också haft en superbra födelsedag och fick världens mest awesome panda-t-shirt av min bästa vän! (ÄLSKAR pandor ♥3)

Grattis ! ♥ ! =D


Tack!

Hoppas du har haft en toppendag ! och klippningen blev fin ! Fått något kul ?

13 feb, 2013 18:01

Borttagen

Avatar


Nån som läser tyska som har ett förslag på en fråga som inte är försvår men inte förlätt?

Har brist på idéer och jag kan inte fråga mina föräldrar för dom ska vara med och svara på frågorna imorgon

13 feb, 2013 18:02

Tvilling
Elev

Avatar


På svenskan ska vi "hålla tal" om någonting, så jag ska snacka om NaNoWriMo.

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

13 feb, 2013 18:03

Borttagen

Avatar


Och nu när jag äntligen har kommit fram till den jävla supporten misstänker jag att jag hade fått bättre resultat genom att prata med katten

13 feb, 2013 18:03

Ginny00
Elev

Avatar


Jag vet inte vart jag har min mobil.. kanske typ.. borde leta??

13 feb, 2013 18:04

Borttagen

Avatar


Nån som vet vad "Igår kom jag hem från Kanada" är på tyska? Jag har ingen aning och jag litar inte riktigt på Google Translate

Snälla svara! Please

13 feb, 2013 18:06

Ginny00
Elev

Avatar


Alltså, om några dagar är jag uppe i 9000 inlägg. Då är jag bara ett tusen inlägg ifrån Master of Mugglis.


nej men snälla någon - HJÄLP HUR HÄNDE DETTA

13 feb, 2013 18:07

stellaa
Elev

Avatar


Skrivet av Lolly0101:
Skrivet av stellaa:
Skrivet av Lolly0101:
Skrivet av stellaa:
Har klippt om mig idag och blev supernöjd! Har också haft en superbra födelsedag och fick världens mest awesome panda-t-shirt av min bästa vän! (ÄLSKAR pandor ♥3)

Grattis ! ♥ ! =D


Tack!

Hoppas du har haft en toppendag ! och klippningen blev fin ! Fått något kul ?


Tack, det har jag! Yes klippningen blev awesome! Ja, bl.a. en panda-tröja, Kvicken-halsband som går att öppna och ett par örhängen. En fin klänning och ett ar ascoola fingervantar fick jag med Dock ska jag ha "vuxenkalas" på lördag så då kommer presenter från släkten o.s.v. ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F9a%2F5c%2F72%2F9a5c72f65c50bc9b5b67c3501ad20a20.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F96e706e80e9727c876e2a2dca61154bb%2Ff571f50195e5483c-ef%2Fs500x750%2Fd9080714b4138e659645d9870bbc9a6fecd85015.gifv

13 feb, 2013 18:10

Lolly0101
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Alltså, om några dagar är jag uppe i 9000 inlägg. Då är jag bara ett tusen inlägg ifrån Master of Mugglis.


nej men snälla någon - HJÄLP HUR HÄNDE DETTA

Du är enn öö Mugglisare !? =D Hihi

13 feb, 2013 18:10

1 2 3 ... 10746 10747 10748 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.