@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är nästan förväntansfull över Penkkis nu, fastä jag vet att jag typ kommer dö, haha ojdå, det är ju imorgon! en gång såg jag en flicka som var så tejpad och målad att hon inte kunde röra benen eller armarna... hon satt och grät :c Visst är det i Korsholm det brukar gå överstyr? Vi blir typ målade i ansiktet, tvungna att äta mat med bara en kniv, leka pinsamma lekar osv, men jag har aldrig hört om någon som börjat gråta sorry att jag lägger mig i, men vad är penkkis? Hittade inget när jag googlade :< är det bara vi finländare som håller på med sånt? 0.o 13 feb, 2013 16:39 |
|
Solkatten
Elev |
Jag hatar verkligen prov.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 feb, 2013 16:40 |
|
Ginny00
Elev |
bakade nyss muffins enligt ett skitrecept. Alla muffins utom tre rann sönder för att smeten var så lös och att jag inte hittade muffinsformen.
Men de var rätt goda '-' 13 feb, 2013 16:40 |
|
LolFeelings
Elev |
Så jag startade nyss TV:n för att spela lite playstation SÅ SER JAG SIMMANDE PERSONER MED ÖRNHUVUDEN OCH INGET ORD SÄGS
I DIED
13 feb, 2013 16:41 |
|
The Noble Lion
Elev |
13 feb, 2013 16:46 |
|
Obliviate_
Elev |
Sannaaa Vi har iofs "nollning" av ettorna i gymnasiet, men inget för treorna i slutet av deras skolgång.
(OK, treorna får "nolla" ettorna men det är i början av tredje året) 13 feb, 2013 16:50 |
|
Elma00
Elev |
13 feb, 2013 16:53 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Ginny00: bakade nyss muffins enligt ett skitrecept. Alla muffins utom tre rann sönder för att smeten var så lös och att jag inte hittade muffinsformen. Men de var rätt goda '-' Det gick bättre för dig än när jag, mormor och mina två kusiner skulle baka blåbärsmuffins. Vi tog fel olja, så de luktade skit och blev gröna.. Vi vågade inte smaka på de xD
13 feb, 2013 17:04 |
|
Borttagen
|
Försöker spela Mass Effect 3 för första gången sedan juni, hittills har jag bara lyckats bli påmind varför jag hatar Origin/EA. WORK DAMN YOU
DRM gör det inte svårare för pirater, DRM irriterar folk som faktiskt köper spelen. 13 feb, 2013 17:05 |
|
Elma00
Elev |
13 feb, 2013 17:05 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen