Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10743 10744 10745 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Äter morotskaka. ♥ ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 feb, 2013 15:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag är nästan förväntansfull över Penkkis nu, fastä jag vet att jag typ kommer dö, haha

ojdå, det är ju imorgon!
en gång såg jag en flicka som var så tejpad och målad att hon inte kunde röra benen eller armarna... hon satt och grät :c

13 feb, 2013 15:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag är nästan förväntansfull över Penkkis nu, fastä jag vet att jag typ kommer dö, haha

ojdå, det är ju imorgon!
en gång såg jag en flicka som var så tejpad och målad att hon inte kunde röra benen eller armarna... hon satt och grät :c

Visst är det i Korsholm det brukar gå överstyr?
Vi blir typ målade i ansiktet, tvungna att äta mat med bara en kniv, leka pinsamma lekar osv, men jag har aldrig hört om någon som börjat gråta

13 feb, 2013 15:56

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag är nästan förväntansfull över Penkkis nu, fastä jag vet att jag typ kommer dö, haha

ojdå, det är ju imorgon!
en gång såg jag en flicka som var så tejpad och målad att hon inte kunde röra benen eller armarna... hon satt och grät :c

Visst är det i Korsholm det brukar gå överstyr?
Vi blir typ målade i ansiktet, tvungna att äta mat med bara en kniv, leka pinsamma lekar osv, men jag har aldrig hört om någon som börjat gråta


sorry att jag lägger mig i, men vad är penkkis? Hittade inget när jag googlade :<

13 feb, 2013 15:57

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Nu ska jag till skolan och spela teater

13 feb, 2013 16:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag är nästan förväntansfull över Penkkis nu, fastä jag vet att jag typ kommer dö, haha

ojdå, det är ju imorgon!
en gång såg jag en flicka som var så tejpad och målad att hon inte kunde röra benen eller armarna... hon satt och grät :c

Visst är det i Korsholm det brukar gå överstyr?
Vi blir typ målade i ansiktet, tvungna att äta mat med bara en kniv, leka pinsamma lekar osv, men jag har aldrig hört om någon som börjat gråta

det går alltid överstyr .-.
det är bara en gång någon börjat gråta. men annars så tejpas typ alla i benen och armarna eller tejpas ihop, får läppstift i pannan och typ pinsamma lekar etc.
och ja, det går överstyr.

13 feb, 2013 16:07

Borttagen

Avatar


Jag misstänker att någon kommer få en liten dvärg-bomb á la Alice

13 feb, 2013 16:10

Elma00
Elev

Avatar


Lyssnar på Aerosmith

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

13 feb, 2013 16:11

Solkatten
Elev

Avatar


Varför bor jag inte i USA?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 feb, 2013 16:22

Borttagen

Avatar


Obliviate_: Det är abiturenternas (treorna i gymnasiet) sista skoldag (om man inte tänker på studentprov), då de, i princip, får göra vad som helst med ettorna och tvåorna

13 feb, 2013 16:31

1 2 3 ... 10743 10744 10745 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.