@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Äter morotskaka. ♥ ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 feb, 2013 15:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag är nästan förväntansfull över Penkkis nu, fastä jag vet att jag typ kommer dö, haha ojdå, det är ju imorgon! en gång såg jag en flicka som var så tejpad och målad att hon inte kunde röra benen eller armarna... hon satt och grät :c 13 feb, 2013 15:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är nästan förväntansfull över Penkkis nu, fastä jag vet att jag typ kommer dö, haha ojdå, det är ju imorgon! en gång såg jag en flicka som var så tejpad och målad att hon inte kunde röra benen eller armarna... hon satt och grät :c Visst är det i Korsholm det brukar gå överstyr? Vi blir typ målade i ansiktet, tvungna att äta mat med bara en kniv, leka pinsamma lekar osv, men jag har aldrig hört om någon som börjat gråta 13 feb, 2013 15:56 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är nästan förväntansfull över Penkkis nu, fastä jag vet att jag typ kommer dö, haha ojdå, det är ju imorgon! en gång såg jag en flicka som var så tejpad och målad att hon inte kunde röra benen eller armarna... hon satt och grät :c Visst är det i Korsholm det brukar gå överstyr? Vi blir typ målade i ansiktet, tvungna att äta mat med bara en kniv, leka pinsamma lekar osv, men jag har aldrig hört om någon som börjat gråta sorry att jag lägger mig i, men vad är penkkis? Hittade inget när jag googlade :< 13 feb, 2013 15:57 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Nu ska jag till skolan och spela teater
13 feb, 2013 16:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är nästan förväntansfull över Penkkis nu, fastä jag vet att jag typ kommer dö, haha ojdå, det är ju imorgon! en gång såg jag en flicka som var så tejpad och målad att hon inte kunde röra benen eller armarna... hon satt och grät :c Visst är det i Korsholm det brukar gå överstyr? Vi blir typ målade i ansiktet, tvungna att äta mat med bara en kniv, leka pinsamma lekar osv, men jag har aldrig hört om någon som börjat gråta det går alltid överstyr .-. det är bara en gång någon börjat gråta. men annars så tejpas typ alla i benen och armarna eller tejpas ihop, får läppstift i pannan och typ pinsamma lekar etc. och ja, det går överstyr. 13 feb, 2013 16:07 |
|
Borttagen
|
Jag misstänker att någon kommer få en liten dvärg-bomb á la Alice
13 feb, 2013 16:10 |
|
Elma00
Elev |
13 feb, 2013 16:11 |
|
Solkatten
Elev |
Varför bor jag inte i USA?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 feb, 2013 16:22 |
|
Borttagen
|
Obliviate_: Det är abiturenternas (treorna i gymnasiet) sista skoldag (om man inte tänker på studentprov), då de, i princip, får göra vad som helst med ettorna och tvåorna
13 feb, 2013 16:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen