@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
13 feb, 2013 09:02 |
|
Solkatten
Elev |
Biologi nästa lektion... Som tur är är jag inte den enda som inte har pluggat och förhoppningsvis får vi göra det på typ fredag eller något istället.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 feb, 2013 09:15 |
|
Afturelding
Elev |
13 feb, 2013 09:25 |
|
Borttagen
|
Min händer är alltid torra! 13 feb, 2013 09:29 |
|
baramin
Elev |
Blir så ledsen av alla adressändringsreklamer. Först balettdansaren och nu Kjell i Paris. Suck.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 13 feb, 2013 09:37 |
|
Borttagen
|
SERIÖST EN ÄKTA RYSS SKALL SPELA DIMITRI ÅHHH JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR
13 feb, 2013 09:38 |
|
Caius
Elev |
Ok, får jag dö lite atm...?
En arbetsgivare som jag skickade iväg en ansökan till igår som grafiker verkar gilla mina fotografier. Jag dör. Seriöst. Det är nog första gången som någon annan utöver min fd. handledare på min senaste praktik har gillat mina fotografier. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 13 feb, 2013 09:58 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Det där med att skicka dvärg. Hahahaha det kommer vara stört komiskt när medlemmar får dubbla dvärgar för att jag blandat ihop vilka jag skickat till..eeeeeh.. borde ha haft alla som anonyma tyyp men det är ju inte kul heller
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 13 feb, 2013 10:01 |
|
Caius
Elev |
Förresten, mitt tyg som jag beställde förra veckan har kommit nu. ♥ (fast jag beställde bara en meter, men mitt ögonmått säger att jag fick minst 1 meter och 15 cm) Och jag fick ångest över vilket av de två sammets tygen som jag beställde prover på som jag ska köpa och sy Break's jacka av.... Liksom ena älskar jag med hurdan den känns och att den skiftar lite mellan lila och mörkblå i färgen... Medan den andra nog egentligen har rätt blå färg i förhållande till mina referensbilder på Break's kläder... Så åh, svårt val, jag minns inte ens vad någon av dem kostade heller atm... så jag antar att det får bli priset som avgör vilken jag köper. Tror jag... Alltså åh, ångest... </3
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 13 feb, 2013 10:04 |
|
MizzNina
Elev |
Alltså Per Ragnar förtjänar en sån fet jäkla eloge för sin roll som Sten Frisk i TK.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 13 feb, 2013 11:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen