@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Nu ska jag sova. Om drygt en och en halv timme ska jag upp igen och anmäla mig till Riddikulus ^^
12 feb, 2013 22:14 |
|
Borttagen
|
Jag skriver på min iPad och det är superjobbigt för att dens ordbok ändrar hela tiden mina ord!!!!!!!!!
12 feb, 2013 22:15 |
|
Borttagen
|
What.
Är nationellaprovet i NO den 19 februari? Eller har jag fått fel datum? omg what no please no 12 feb, 2013 22:16 |
|
stellaa
Elev |
12 feb, 2013 22:46 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av mine: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av mine: Skrivet av Kintsugi: Jag längtar så groooovt till i augusti, september... och november-december. FÖRSTÅR NI VAD FRUSTRERANDE DET ÄR?!!! Jag vill ha sommar och värme! och så längtar jag till slutet av året. ÅÅÅH typiskt. Meeeeen: segling med Götheborg, favoritjobb till sjöss och resa till Japan ♥ OMG vad jag längtar! Oj vilket dilemma! Du vill ha sommar, men du vill ha vinter. Likson Kan det bara inte vara sommar under november? Vad ska du göra i Japan och till havs? Segling med Götheborg: leva livet!! Klättra i riggen, gästa europeiska hamnar, hänga med underbart folk, sova i hängkoj, vara seglande motorman. Favoritjobb till sjöss: motorman på passagerarfärjan jag arbetat på tidigare. Saknar arbetskamraterna, tidiga morgnar, kvällstimman i gymmet, spelkvällarna, tunga och intressanta maskinarbetet, ironin när återkommande jobb får oss att hatälska livet ♥ ♥ ♥ Resa i Japan. Well, min plan var att studera men jag ids verkligen inte det. Jag är den som arbetar och impulsivt hittat på nya grejer var och varannan månad. Resan till Japan kan se ut på två olika vis. 1. Jag drar 2-3 månader, reser runt i landet för att äta - träffa goa, gamla polare som varit i Göteborg senare halvåret, fota, se platser jag vill se, hantera språket jag studerar osv osv. 2. Drar en kortis i höst för att äntligen få vistas i landet jag drömt om i evigheter för att sedan dra hem, jobba mer och göra en längre resa till våren 2014 ♥ Låteeer ju hur kuuul som helst! Och du låteer skittaggad! Lova att ta kort i Japan och lägga upp? Det skall mycket till för att få mig att inte dela med mig av upplevelser som kommer saknas och minnas tillbaka på livet ut ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 12 feb, 2013 22:48 |
|
M4L13
Elev |
12 feb, 2013 22:49 |
|
Regulus
Elev |
12 feb, 2013 23:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Regulus: jag har ett socialt liv för tillfället !!!!!111!!!one!!!1!!1!one!11!! rly joel rly 12 feb, 2013 23:19 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av Regulus: jag har ett socialt liv för tillfället !!!!!111!!!one!!!1!!1!one!11!! jag med!!!!!1! IM SO PROUD 12 feb, 2013 23:21 |
|
Solkatten
Elev |
Någon mer här som brukar kolla på ConnorFranta's videor på Youtube?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 feb, 2013 23:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen