Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10735 10736 10737 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Nej men om man skulle gå och göra sig kvällsmat..

12 feb, 2013 21:01

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av stellaa:
pissdag.

Agree.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

12 feb, 2013 21:01

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Jag längtar så groooovt till i augusti, september... och november-december.


FÖRSTÅR NI VAD FRUSTRERANDE DET ÄR?!!! Jag vill ha sommar och värme! och så längtar jag till slutet av året. ÅÅÅH typiskt. Meeeeen: segling med Götheborg, favoritjobb till sjöss och resa till Japan ♥ OMG vad jag längtar!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

12 feb, 2013 21:25

mine
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Jag längtar så groooovt till i augusti, september... och november-december.


FÖRSTÅR NI VAD FRUSTRERANDE DET ÄR?!!! Jag vill ha sommar och värme! och så längtar jag till slutet av året. ÅÅÅH typiskt. Meeeeen: segling med Götheborg, favoritjobb till sjöss och resa till Japan ♥ OMG vad jag längtar!

Oj vilket dilemma!
Du vill ha sommar, men du vill ha vinter. Likson Kan det bara inte vara sommar under november?
Vad ska du göra i Japan och till havs?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

12 feb, 2013 21:27

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av mine:
Skrivet av Kintsugi:
Jag längtar så groooovt till i augusti, september... och november-december.


FÖRSTÅR NI VAD FRUSTRERANDE DET ÄR?!!! Jag vill ha sommar och värme! och så längtar jag till slutet av året. ÅÅÅH typiskt. Meeeeen: segling med Götheborg, favoritjobb till sjöss och resa till Japan ♥ OMG vad jag längtar!

Oj vilket dilemma!
Du vill ha sommar, men du vill ha vinter. Likson Kan det bara inte vara sommar under november?
Vad ska du göra i Japan och till havs?


Segling med Götheborg: leva livet!! Klättra i riggen, gästa europeiska hamnar, hänga med underbart folk, sova i hängkoj, vara seglande motorman.

Favoritjobb till sjöss: motorman på passagerarfärjan jag arbetat på tidigare. Saknar arbetskamraterna, tidiga morgnar, kvällstimman i gymmet, spelkvällarna, tunga och intressanta maskinarbetet, ironin när återkommande jobb får oss att hatälska livet ♥ ♥ ♥

Resa i Japan. Well, min plan var att studera men jag ids verkligen inte det. Jag är den som arbetar och impulsivt hittat på nya grejer var och varannan månad. Resan till Japan kan se ut på två olika vis. 1. Jag drar 2-3 månader, reser runt i landet för att äta - träffa goa, gamla polare som varit i Göteborg senare halvåret, fota, se platser jag vill se, hantera språket jag studerar osv osv. 2. Drar en kortis i höst för att äntligen få vistas i landet jag drömt om i evigheter för att sedan dra hem, jobba mer och göra en längre resa till våren 2014 ♥

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

12 feb, 2013 21:33

Obliviate_
Elev

Avatar


Äntligen hemma ♥

(Nej, inte tv-programmet)

12 feb, 2013 21:54

mine
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av mine:
Skrivet av Kintsugi:
Jag längtar så groooovt till i augusti, september... och november-december.


FÖRSTÅR NI VAD FRUSTRERANDE DET ÄR?!!! Jag vill ha sommar och värme! och så längtar jag till slutet av året. ÅÅÅH typiskt. Meeeeen: segling med Götheborg, favoritjobb till sjöss och resa till Japan ♥ OMG vad jag längtar!

Oj vilket dilemma!
Du vill ha sommar, men du vill ha vinter. Likson Kan det bara inte vara sommar under november?
Vad ska du göra i Japan och till havs?


Segling med Götheborg: leva livet!! Klättra i riggen, gästa europeiska hamnar, hänga med underbart folk, sova i hängkoj, vara seglande motorman.

Favoritjobb till sjöss: motorman på passagerarfärjan jag arbetat på tidigare. Saknar arbetskamraterna, tidiga morgnar, kvällstimman i gymmet, spelkvällarna, tunga och intressanta maskinarbetet, ironin när återkommande jobb får oss att hatälska livet ♥ ♥ ♥

Resa i Japan. Well, min plan var att studera men jag ids verkligen inte det. Jag är den som arbetar och impulsivt hittat på nya grejer var och varannan månad. Resan till Japan kan se ut på två olika vis. 1. Jag drar 2-3 månader, reser runt i landet för att äta - träffa goa, gamla polare som varit i Göteborg senare halvåret, fota, se platser jag vill se, hantera språket jag studerar osv osv. 2. Drar en kortis i höst för att äntligen få vistas i landet jag drömt om i evigheter för att sedan dra hem, jobba mer och göra en längre resa till våren 2014 ♥

Låteeer ju hur kuuul som helst!
Och du låteer skittaggad!
Lova att ta kort i Japan och lägga upp?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

12 feb, 2013 21:54

Obliviate_
Elev

Avatar


Äter semla. Tappar locket till semlan på min haka o får grädde över hela hakan, varpå alla i rummet garvar åt mig.

I must say, jag är rätt klantig x)


Edit; Uggla någon? :o Jag är klantig och uttråkad!

12 feb, 2013 22:04

Detta inlägg ändrades senast 2013-02-12 kl. 22:09
Antal ändringar: 1

LolFeelings
Elev

Avatar


Måste förbereda mig inför vecka 12, då jag måste vara på en annan plats en hel skolvecka med att jobba med praktiska ämnen.
Dessutom måste jag överleva eftersom jag har så svårt med maten.
Jag får inte heller ha med min dator.

SO.
- Ha med varje The Walking Dead-volym jag har
- Ha med de säsonger jag har av The Walking Dead
- 50 rör Pringles
- Min iPod Touch

...I should survive, yep

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

12 feb, 2013 22:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av stellaa:
pissdag.

Agree.
Same. Tre frikkin prov idag. TRE.

12 feb, 2013 22:11

1 2 3 ... 10735 10736 10737 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.