@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
någon måste uppdatera grey's anatomy tråden NU
jag måste freaka och fråga massa grejer och adjkshdgf. 12 feb, 2013 20:03 |
|
t i l d a
Elev |
12 feb, 2013 20:12 |
|
Borttagen
|
Jag vill skriva en riktigt heartbreaking fanfiction, men när jag börjar skriva får jag inte ut mina ideér till skrift ._.
12 feb, 2013 20:19 |
|
Ginny00
Elev |
Jag hatar när folk uppdaterar om att de tränat i timmar. Like, tack för att ni ger mig prestationsångest, har redan tillräckligt..
12 feb, 2013 20:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här typ vad sägs om Japan eller Kina? Kan inte nåt av språken, men annars skulle det vara något Jag tror inte du behöver kunna Japanska eller Kinesiska... Du kan ju använda dig ut av Engelska. Fast om jag åker till Japan har jag chansen att träna på min Japanska Jag vet, men det kanske inte är lika enkelt att kunna prata med alla, alla kanske inte kan Engelska exakt... men jag tror inte att man behöver prata med alla Det är sant men jag skulle nog inte vilja bo där ändå, jag skulle nog vilja bo i USA eller i Canada, eller något varmt och soligt ställe skulle nog inte vara så dumt. Spanien skulle jag vilja bo i eller på Gran Canaria, det är en ö fast det tillhör Spanien Teneriffa skulle vara skönt! *Ser drömande ut* Ja eller på Mallorca skulle vara nåt, jag har varit där en gång men det var för länge sen så jag minns inte så mycket av det och så har jag varit på Gran Canaria åtta gånger också 12 feb, 2013 20:21 |
|
M4L13
Elev |
12 feb, 2013 20:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här typ vad sägs om Japan eller Kina? Kan inte nåt av språken, men annars skulle det vara något Jag tror inte du behöver kunna Japanska eller Kinesiska... Du kan ju använda dig ut av Engelska. Fast om jag åker till Japan har jag chansen att träna på min Japanska Jag vet, men det kanske inte är lika enkelt att kunna prata med alla, alla kanske inte kan Engelska exakt... men jag tror inte att man behöver prata med alla Det är sant men jag skulle nog inte vilja bo där ändå, jag skulle nog vilja bo i USA eller i Canada, eller något varmt och soligt ställe skulle nog inte vara så dumt. Spanien skulle jag vilja bo i eller på Gran Canaria, det är en ö fast det tillhör Spanien Teneriffa skulle vara skönt! *Ser drömande ut* Ja eller på Mallorca skulle vara nåt, jag har varit där en gång men det var för länge sen så jag minns inte så mycket av det och så har jag varit på Gran Canaria åtta gånger också 12 feb, 2013 20:25 |
|
Amandan
Elev |
WILL YOU BE MY VALENTINE THIS YEAR TOO Jac???
väntar spänt ♥.. Hoppas vi håller kvar i traditionen.. Min tumblr!
12 feb, 2013 20:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här typ vad sägs om Japan eller Kina? Kan inte nåt av språken, men annars skulle det vara något Jag tror inte du behöver kunna Japanska eller Kinesiska... Du kan ju använda dig ut av Engelska. Fast om jag åker till Japan har jag chansen att träna på min Japanska Jag vet, men det kanske inte är lika enkelt att kunna prata med alla, alla kanske inte kan Engelska exakt... men jag tror inte att man behöver prata med alla Det är sant men jag skulle nog inte vilja bo där ändå, jag skulle nog vilja bo i USA eller i Canada, eller något varmt och soligt ställe skulle nog inte vara så dumt. Spanien skulle jag vilja bo i eller på Gran Canaria, det är en ö fast det tillhör Spanien Teneriffa skulle vara skönt! *Ser drömande ut* Ja eller på Mallorca skulle vara nåt, jag har varit där en gång men det var för länge sen så jag minns inte så mycket av det och så har jag varit på Gran Canaria åtta gånger också Jag skulle också vilja åka till Afrika och andra ställen i världen 12 feb, 2013 20:27 |
|
Borttagen
|
Någon som vill rädda mig från Penkkis? o_O
I'm going to die. 12 feb, 2013 20:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen