Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10733 10734 10735 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


någon måste uppdatera grey's anatomy tråden NU
jag måste freaka och fråga massa grejer och adjkshdgf.

12 feb, 2013 20:03

t i l d a
Elev

Avatar


Såg just klart Les Misérables. Jag grät som jag vet inte vad ^^ Älskade den!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2Fa1cb808c4181f502357ade18c8175ae3%2Ftumblr_nc2etcPGDp1rbfrlpo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F5ec62a6af057b3b9996646b34d34dad7%2Ftumblr_n3wz22HeEq1ty9crco1_500.gif

12 feb, 2013 20:12

Borttagen

Avatar


Jag vill skriva en riktigt heartbreaking fanfiction, men när jag börjar skriva får jag inte ut mina ideér till skrift ._.

12 feb, 2013 20:19

Ginny00
Elev

Avatar


Jag hatar när folk uppdaterar om att de tränat i timmar. Like, tack för att ni ger mig prestationsångest, har redan tillräckligt..

12 feb, 2013 20:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här typ


vad sägs om Japan eller Kina?


Kan inte nåt av språken, men annars skulle det vara något


Jag tror inte du behöver kunna Japanska eller Kinesiska... Du kan ju använda dig ut av Engelska. Fast om jag åker till Japan har jag chansen att träna på min Japanska


Jag vet, men det kanske inte är lika enkelt att kunna prata med alla, alla kanske inte kan Engelska


exakt... men jag tror inte att man behöver prata med alla


Det är sant men jag skulle nog inte vilja bo där ändå, jag skulle nog vilja bo i USA eller i Canada, eller något varmt och soligt ställe


skulle nog inte vara så dumt.


Spanien skulle jag vilja bo i eller på Gran Canaria, det är en ö fast det tillhör Spanien


Teneriffa skulle vara skönt! *Ser drömande ut*


Ja eller på Mallorca skulle vara nåt, jag har varit där en gång men det var för länge sen så jag minns inte så mycket av det och så har jag varit på Gran Canaria åtta gånger också

12 feb, 2013 20:21

M4L13
Elev

Avatar


HÖGER SIDA NEDANFÖR MAGEN HÅLLER PÅ ATT DÖ
IGEN
HUR LÄNGE SKA DETTA HÅLLA PÅ?!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

12 feb, 2013 20:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här typ


vad sägs om Japan eller Kina?


Kan inte nåt av språken, men annars skulle det vara något


Jag tror inte du behöver kunna Japanska eller Kinesiska... Du kan ju använda dig ut av Engelska. Fast om jag åker till Japan har jag chansen att träna på min Japanska


Jag vet, men det kanske inte är lika enkelt att kunna prata med alla, alla kanske inte kan Engelska


exakt... men jag tror inte att man behöver prata med alla


Det är sant men jag skulle nog inte vilja bo där ändå, jag skulle nog vilja bo i USA eller i Canada, eller något varmt och soligt ställe


skulle nog inte vara så dumt.


Spanien skulle jag vilja bo i eller på Gran Canaria, det är en ö fast det tillhör Spanien


Teneriffa skulle vara skönt! *Ser drömande ut*


Ja eller på Mallorca skulle vara nåt, jag har varit där en gång men det var för länge sen så jag minns inte så mycket av det och så har jag varit på Gran Canaria åtta gånger också


Jag vill åka till afrika igen... jag var där när jag var ett.

12 feb, 2013 20:25

Amandan
Elev

Avatar


WILL YOU BE MY VALENTINE THIS YEAR TOO Jac???

väntar spänt ♥.. Hoppas vi håller kvar i traditionen..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltc0jeaRGd1qlqgbzo1_r1_400.gif Min tumblr!

12 feb, 2013 20:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här typ


vad sägs om Japan eller Kina?


Kan inte nåt av språken, men annars skulle det vara något


Jag tror inte du behöver kunna Japanska eller Kinesiska... Du kan ju använda dig ut av Engelska. Fast om jag åker till Japan har jag chansen att träna på min Japanska


Jag vet, men det kanske inte är lika enkelt att kunna prata med alla, alla kanske inte kan Engelska


exakt... men jag tror inte att man behöver prata med alla


Det är sant men jag skulle nog inte vilja bo där ändå, jag skulle nog vilja bo i USA eller i Canada, eller något varmt och soligt ställe


skulle nog inte vara så dumt.


Spanien skulle jag vilja bo i eller på Gran Canaria, det är en ö fast det tillhör Spanien


Teneriffa skulle vara skönt! *Ser drömande ut*


Ja eller på Mallorca skulle vara nåt, jag har varit där en gång men det var för länge sen så jag minns inte så mycket av det och så har jag varit på Gran Canaria åtta gånger också


Jag vill åka till afrika igen... jag var där när jag var ett.


Jag skulle också vilja åka till Afrika och andra ställen i världen

12 feb, 2013 20:27

Borttagen

Avatar


Någon som vill rädda mig från Penkkis? o_O
I'm going to die.

12 feb, 2013 20:31

1 2 3 ... 10733 10734 10735 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.