Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10732 10733 10734 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här typ


vad sägs om Japan eller Kina?


Kan inte nåt av språken, men annars skulle det vara något

12 feb, 2013 19:29

Borttagen

Avatar


Hej då mugglisar, kommer sakna er, men det är dags för mig att gå vidare

Kram

Elma00

12 feb, 2013 19:36

Luna Chang
Elev

Avatar


Luna.Lovegood, det vet jag väll

Förresten var det du som var snäll!♥

Hej

12 feb, 2013 19:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här typ


vad sägs om Japan eller Kina?


Kan inte nåt av språken, men annars skulle det vara något


Jag tror inte du behöver kunna Japanska eller Kinesiska... Du kan ju använda dig ut av Engelska. Fast om jag åker till Japan har jag chansen att träna på min Japanska

12 feb, 2013 19:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här typ


vad sägs om Japan eller Kina?


Kan inte nåt av språken, men annars skulle det vara något


Jag tror inte du behöver kunna Japanska eller Kinesiska... Du kan ju använda dig ut av Engelska. Fast om jag åker till Japan har jag chansen att träna på min Japanska


Jag vet, men det kanske inte är lika enkelt att kunna prata med alla, alla kanske inte kan Engelska

12 feb, 2013 19:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här typ


vad sägs om Japan eller Kina?


Kan inte nåt av språken, men annars skulle det vara något


Jag tror inte du behöver kunna Japanska eller Kinesiska... Du kan ju använda dig ut av Engelska. Fast om jag åker till Japan har jag chansen att träna på min Japanska


Jag vet, men det kanske inte är lika enkelt att kunna prata med alla, alla kanske inte kan Engelska


exakt... men jag tror inte att man behöver prata med alla

12 feb, 2013 19:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här typ


vad sägs om Japan eller Kina?


Kan inte nåt av språken, men annars skulle det vara något


Jag tror inte du behöver kunna Japanska eller Kinesiska... Du kan ju använda dig ut av Engelska. Fast om jag åker till Japan har jag chansen att träna på min Japanska


Jag vet, men det kanske inte är lika enkelt att kunna prata med alla, alla kanske inte kan Engelska


exakt... men jag tror inte att man behöver prata med alla


Det är sant men jag skulle nog inte vilja bo där ändå, jag skulle nog vilja bo i USA eller i Canada, eller något varmt och soligt ställe

12 feb, 2013 19:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här typ


vad sägs om Japan eller Kina?


Kan inte nåt av språken, men annars skulle det vara något


Jag tror inte du behöver kunna Japanska eller Kinesiska... Du kan ju använda dig ut av Engelska. Fast om jag åker till Japan har jag chansen att träna på min Japanska


Jag vet, men det kanske inte är lika enkelt att kunna prata med alla, alla kanske inte kan Engelska


exakt... men jag tror inte att man behöver prata med alla


Det är sant men jag skulle nog inte vilja bo där ändå, jag skulle nog vilja bo i USA eller i Canada, eller något varmt och soligt ställe


skulle nog inte vara så dumt.

12 feb, 2013 19:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här typ


vad sägs om Japan eller Kina?


Kan inte nåt av språken, men annars skulle det vara något


Jag tror inte du behöver kunna Japanska eller Kinesiska... Du kan ju använda dig ut av Engelska. Fast om jag åker till Japan har jag chansen att träna på min Japanska


Jag vet, men det kanske inte är lika enkelt att kunna prata med alla, alla kanske inte kan Engelska


exakt... men jag tror inte att man behöver prata med alla


Det är sant men jag skulle nog inte vilja bo där ändå, jag skulle nog vilja bo i USA eller i Canada, eller något varmt och soligt ställe


skulle nog inte vara så dumt.


Spanien skulle jag vilja bo i eller på Gran Canaria, det är en ö fast det tillhör Spanien

12 feb, 2013 19:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här typ


vad sägs om Japan eller Kina?


Kan inte nåt av språken, men annars skulle det vara något


Jag tror inte du behöver kunna Japanska eller Kinesiska... Du kan ju använda dig ut av Engelska. Fast om jag åker till Japan har jag chansen att träna på min Japanska


Jag vet, men det kanske inte är lika enkelt att kunna prata med alla, alla kanske inte kan Engelska


exakt... men jag tror inte att man behöver prata med alla


Det är sant men jag skulle nog inte vilja bo där ändå, jag skulle nog vilja bo i USA eller i Canada, eller något varmt och soligt ställe


skulle nog inte vara så dumt.


Spanien skulle jag vilja bo i eller på Gran Canaria, det är en ö fast det tillhör Spanien


Teneriffa skulle vara skönt! *Ser drömande ut*

12 feb, 2013 19:56

1 2 3 ... 10732 10733 10734 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.