@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här typ vad sägs om Japan eller Kina? Kan inte nåt av språken, men annars skulle det vara något 12 feb, 2013 19:29 |
|
Borttagen
|
Hej då mugglisar, kommer sakna er, men det är dags för mig att gå vidare
Kram Elma00 12 feb, 2013 19:36 |
|
Luna Chang
Elev |
Hej 12 feb, 2013 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här typ vad sägs om Japan eller Kina? Kan inte nåt av språken, men annars skulle det vara något Jag tror inte du behöver kunna Japanska eller Kinesiska... Du kan ju använda dig ut av Engelska. Fast om jag åker till Japan har jag chansen att träna på min Japanska 12 feb, 2013 19:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här typ vad sägs om Japan eller Kina? Kan inte nåt av språken, men annars skulle det vara något Jag tror inte du behöver kunna Japanska eller Kinesiska... Du kan ju använda dig ut av Engelska. Fast om jag åker till Japan har jag chansen att träna på min Japanska Jag vet, men det kanske inte är lika enkelt att kunna prata med alla, alla kanske inte kan Engelska 12 feb, 2013 19:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här typ vad sägs om Japan eller Kina? Kan inte nåt av språken, men annars skulle det vara något Jag tror inte du behöver kunna Japanska eller Kinesiska... Du kan ju använda dig ut av Engelska. Fast om jag åker till Japan har jag chansen att träna på min Japanska Jag vet, men det kanske inte är lika enkelt att kunna prata med alla, alla kanske inte kan Engelska exakt... men jag tror inte att man behöver prata med alla 12 feb, 2013 19:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här typ vad sägs om Japan eller Kina? Kan inte nåt av språken, men annars skulle det vara något Jag tror inte du behöver kunna Japanska eller Kinesiska... Du kan ju använda dig ut av Engelska. Fast om jag åker till Japan har jag chansen att träna på min Japanska Jag vet, men det kanske inte är lika enkelt att kunna prata med alla, alla kanske inte kan Engelska exakt... men jag tror inte att man behöver prata med alla Det är sant men jag skulle nog inte vilja bo där ändå, jag skulle nog vilja bo i USA eller i Canada, eller något varmt och soligt ställe 12 feb, 2013 19:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här typ vad sägs om Japan eller Kina? Kan inte nåt av språken, men annars skulle det vara något Jag tror inte du behöver kunna Japanska eller Kinesiska... Du kan ju använda dig ut av Engelska. Fast om jag åker till Japan har jag chansen att träna på min Japanska Jag vet, men det kanske inte är lika enkelt att kunna prata med alla, alla kanske inte kan Engelska exakt... men jag tror inte att man behöver prata med alla Det är sant men jag skulle nog inte vilja bo där ändå, jag skulle nog vilja bo i USA eller i Canada, eller något varmt och soligt ställe skulle nog inte vara så dumt. 12 feb, 2013 19:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här typ vad sägs om Japan eller Kina? Kan inte nåt av språken, men annars skulle det vara något Jag tror inte du behöver kunna Japanska eller Kinesiska... Du kan ju använda dig ut av Engelska. Fast om jag åker till Japan har jag chansen att träna på min Japanska Jag vet, men det kanske inte är lika enkelt att kunna prata med alla, alla kanske inte kan Engelska exakt... men jag tror inte att man behöver prata med alla Det är sant men jag skulle nog inte vilja bo där ändå, jag skulle nog vilja bo i USA eller i Canada, eller något varmt och soligt ställe skulle nog inte vara så dumt. Spanien skulle jag vilja bo i eller på Gran Canaria, det är en ö fast det tillhör Spanien 12 feb, 2013 19:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här typ vad sägs om Japan eller Kina? Kan inte nåt av språken, men annars skulle det vara något Jag tror inte du behöver kunna Japanska eller Kinesiska... Du kan ju använda dig ut av Engelska. Fast om jag åker till Japan har jag chansen att träna på min Japanska Jag vet, men det kanske inte är lika enkelt att kunna prata med alla, alla kanske inte kan Engelska exakt... men jag tror inte att man behöver prata med alla Det är sant men jag skulle nog inte vilja bo där ändå, jag skulle nog vilja bo i USA eller i Canada, eller något varmt och soligt ställe skulle nog inte vara så dumt. Spanien skulle jag vilja bo i eller på Gran Canaria, det är en ö fast det tillhör Spanien Teneriffa skulle vara skönt! *Ser drömande ut* 12 feb, 2013 19:56 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen