@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Var är 1 i min klass i vanliga fall, idag va vi 6 stycken
12 feb, 2013 19:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD Jag vill också leka i snön *avundsjuk* Du får vara med nästa gång JAAA Jag skall bara bli frisk först. Usch då, är du förkyld? Jag vet faktiskt inte. Har känt mig yr, svimfärdig och haft huvudvärk hela dagen 12 feb, 2013 19:19 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Känslan när man nämner Jinora, Luna.Lovegood och AlexZz i sin krönika som man skriver på skolan *kram* Jag sa ju att du kunde skriva om mugglis! Jag nämnde er vid förnamn ku så ingen kommer fatta det ändå Men jag skrev om vårat lilla samtal i lördags(eller fredags>_> Ändå O_O när du var så snäll? .-. ♥ När vi disskuterade födeksedagar Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Känslan när man nämner Jinora, Luna.Lovegood och AlexZz i sin krönika som man skriver på skolan *kram* Jag sa ju att du kunde skriva om mugglis! Jag nämnde er vid förnamn ku så ingen kommer fatta det ändå Men jag skrev om vårat lilla samtal i lördags(eller fredags>_> Ändå O_O när du var så snäll? .-. ♥ När vi disskuterade födeksedagar Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Känslan när man nämner Jinora, Luna.Lovegood och AlexZz i sin krönika som man skriver på skolan *kram* Jag sa ju att du kunde skriva om mugglis! Jag nämnde er vid förnamn ku så ingen kommer fatta det ändå Men jag skrev om vårat lilla samtal i lördags(eller fredags>_> Ändå O_O när du var så snäll? .-. ♥ När vi disskuterade födeksedagar Det var ju den gången, smartskaft 12 feb, 2013 19:20 |
|
DarkBells
Elev |
12 feb, 2013 19:22 |
|
Twix
Elev |
håller på och tittar igenom bilderna i min webcam... jag är så fantastiskt fotogenisk xD
12 feb, 2013 19:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD Jag vill också leka i snön *avundsjuk* Du får vara med nästa gång JAAA Jag skall bara bli frisk först. Usch då, är du förkyld? Jag vet faktiskt inte. Har känt mig yr, svimfärdig och haft huvudvärk hela dagen Då får du dricka mkt vatten och ligga och vila i sängen med datorn eller en bra bok ^^ 12 feb, 2013 19:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD Jag vill också leka i snön *avundsjuk* Du får vara med nästa gång JAAA Jag skall bara bli frisk först. Usch då, är du förkyld? Jag vet faktiskt inte. Har känt mig yr, svimfärdig och haft huvudvärk hela dagen Då får du dricka mkt vatten och ligga och vila i sängen med datorn eller en bra bok ^^ Senaste boken i Bloodlines släpptes idag och jag är ledig hela dagen imorgon... (har dock tenta på torsdag) Men jag har mycket te och böcker så jag klagar inte 12 feb, 2013 19:26 |
|
Borttagen
|
Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här
12 feb, 2013 19:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här typ vad sägs om Japan eller Kina? 12 feb, 2013 19:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD Jag vill också leka i snön *avundsjuk* Du får vara med nästa gång JAAA Jag skall bara bli frisk först. Usch då, är du förkyld? Jag vet faktiskt inte. Har känt mig yr, svimfärdig och haft huvudvärk hela dagen Då får du dricka mkt vatten och ligga och vila i sängen med datorn eller en bra bok ^^ Senaste boken i Bloodlines släpptes idag och jag är ledig hela dagen imorgon... (har dock tenta på torsdag) Men jag har mycket te och böcker så jag klagar inte Det låter underbart, är lite avundsjuk 12 feb, 2013 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen