Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10731 10732 10733 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Var är 1 i min klass i vanliga fall, idag va vi 6 stycken

12 feb, 2013 19:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD


Jag vill också leka i snön *avundsjuk*


Du får vara med nästa gång


JAAA

Jag skall bara bli frisk först.

Usch då, är du förkyld?


Jag vet faktiskt inte.

Har känt mig yr, svimfärdig och haft huvudvärk hela dagen

12 feb, 2013 19:19

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Luna Chang:
Känslan när man nämner Jinora, Luna.Lovegood och AlexZz i sin krönika som man skriver på skolan

*kram*
Jag sa ju att du kunde skriva om mugglis!

Jag nämnde er vid förnamn ku så ingen kommer fatta det ändå *även om bara min lärare som ska läsa det*
Men jag skrev om vårat lilla samtal i lördags(eller fredags>_>

Ändå
O_O när du var så snäll? .-. ♥

När vi disskuterade födeksedagar
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Luna Chang:
Känslan när man nämner Jinora, Luna.Lovegood och AlexZz i sin krönika som man skriver på skolan

*kram*
Jag sa ju att du kunde skriva om mugglis!

Jag nämnde er vid förnamn ku så ingen kommer fatta det ändå *även om bara min lärare som ska läsa det*
Men jag skrev om vårat lilla samtal i lördags(eller fredags>_>

Ändå
O_O när du var så snäll? .-. ♥

När vi disskuterade födeksedagar
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Luna Chang:
Känslan när man nämner Jinora, Luna.Lovegood och AlexZz i sin krönika som man skriver på skolan

*kram*
Jag sa ju att du kunde skriva om mugglis!

Jag nämnde er vid förnamn ku så ingen kommer fatta det ändå *även om bara min lärare som ska läsa det*
Men jag skrev om vårat lilla samtal i lördags(eller fredags>_>

Ändå
O_O när du var så snäll? .-. ♥

När vi disskuterade födeksedagar

Det var ju den gången, smartskaft

12 feb, 2013 19:20

DarkBells
Elev

Avatar


gråter av buffy. igen.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F89bf6fd748dbd94db52a2592e9fbbd80%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Fb0df532a3b88a991d7633b1d07195a1a%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o2_r1_500.gif

12 feb, 2013 19:22

Twix
Elev

Avatar


håller på och tittar igenom bilderna i min webcam... jag är så fantastiskt fotogenisk xD

12 feb, 2013 19:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD


Jag vill också leka i snön *avundsjuk*


Du får vara med nästa gång


JAAA

Jag skall bara bli frisk först.

Usch då, är du förkyld?


Jag vet faktiskt inte.

Har känt mig yr, svimfärdig och haft huvudvärk hela dagen


Då får du dricka mkt vatten och ligga och vila i sängen med datorn eller en bra bok ^^

12 feb, 2013 19:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD


Jag vill också leka i snön *avundsjuk*


Du får vara med nästa gång


JAAA

Jag skall bara bli frisk först.

Usch då, är du förkyld?


Jag vet faktiskt inte.

Har känt mig yr, svimfärdig och haft huvudvärk hela dagen


Då får du dricka mkt vatten och ligga och vila i sängen med datorn eller en bra bok ^^


Senaste boken i Bloodlines släpptes idag och jag är ledig hela dagen imorgon... (har dock tenta på torsdag)

Men jag har mycket te och böcker så jag klagar inte

12 feb, 2013 19:26

Borttagen

Avatar


Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här

12 feb, 2013 19:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vet inte varför men jag vill inte bo i Sverige längre........... Sverige är ett så tråkigt land, det händer inget här typ


vad sägs om Japan eller Kina?

12 feb, 2013 19:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD


Jag vill också leka i snön *avundsjuk*


Du får vara med nästa gång


JAAA

Jag skall bara bli frisk först.

Usch då, är du förkyld?


Jag vet faktiskt inte.

Har känt mig yr, svimfärdig och haft huvudvärk hela dagen


Då får du dricka mkt vatten och ligga och vila i sängen med datorn eller en bra bok ^^


Senaste boken i Bloodlines släpptes idag och jag är ledig hela dagen imorgon... (har dock tenta på torsdag)

Men jag har mycket te och böcker så jag klagar inte


Det låter underbart, är lite avundsjuk

12 feb, 2013 19:28

1 2 3 ... 10731 10732 10733 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.