@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av stellaa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av stellaa: Skrivet av Borttagen: stellaa~ Oj då! Min det hände samma sak med min brorsa: Han tänkte klippa sig, men frisören klippte jättekort, fast han inte ville! Okej Men mamma har beställt ny klipptid redan imorrn så då blir det förhoppningsvis bättre :3 Okej, hoppas det blir bättre! Tack! Varsågod! ♥ 12 feb, 2013 19:00 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Borttagen: Japp, då var det bestämt. Eftersom att jag aldrig läser bloggar, så bestämer jag att ta en mugglis blogg, nämnligen Kedjebrev blogg Men ååh vad glad :'
http://Kaosregn.blogg.se
12 feb, 2013 19:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD Jag vill också leka i snön *avundsjuk* Du får vara med nästa gång 12 feb, 2013 19:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD hah kommer ihåg när jag och mina två kompisar va igår. Jag och min ena kompis gick ut i snön utan jacka och skor. En liten chock fick man... men testa, man pignar verkligen till av det. Sen tog vi ett fotbad...fast det var för hett. Det är kallt ja xD Jag och Ylva hade inga täckbyxor, så våra rumbor är is nu xD idiots 12 feb, 2013 19:05 |
|
Ginny00
Elev |
Mina händer blir så torra på vintern och jag hatar det
12 feb, 2013 19:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD hah kommer ihåg när jag och mina två kompisar va igår. Jag och min ena kompis gick ut i snön utan jacka och skor. En liten chock fick man... men testa, man pignar verkligen till av det. Sen tog vi ett fotbad...fast det var för hett. Det är kallt ja xD Jag och Ylva hade inga täckbyxor, så våra rumbor är is nu xD idiots Jag äger inga och har inga pengar att köpa ett par för xD Så jag hade dubbla byxor istället. 12 feb, 2013 19:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD hah kommer ihåg när jag och mina två kompisar va igår. Jag och min ena kompis gick ut i snön utan jacka och skor. En liten chock fick man... men testa, man pignar verkligen till av det. Sen tog vi ett fotbad...fast det var för hett. Det är kallt ja xD Jag och Ylva hade inga täckbyxor, så våra rumbor är is nu xD idiots Jag äger inga och har inga pengar att köpa ett par för xD Så jag hade dubbla byxor istället. 12 feb, 2013 19:06 |
|
Borttagen
|
Har ont i börstet
12 feb, 2013 19:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD Jag vill också leka i snön *avundsjuk* Du får vara med nästa gång JAAA Jag skall bara bli frisk först. 12 feb, 2013 19:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD Jag vill också leka i snön *avundsjuk* Du får vara med nästa gång JAAA Jag skall bara bli frisk först. Usch då, är du förkyld? 12 feb, 2013 19:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen