Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10730 10731 10732 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av stellaa:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av stellaa:
Skrivet av Borttagen:
stellaa~ Oj då! Min det hände samma sak med min brorsa:
Han tänkte klippa sig, men frisören klippte jättekort, fast han inte ville!


Okej
Men mamma har beställt ny klipptid redan imorrn så då blir det förhoppningsvis bättre :3


Okej, hoppas det blir bättre!


Tack!


Varsågod! ♥

12 feb, 2013 19:00

Kedjebrev
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Japp, då var det bestämt. Eftersom att jag aldrig läser bloggar, så bestämer jag att ta en mugglis blogg, nämnligen Kedjebrev blogg

Men ååh vad glad :' hihi tack så mycket!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1awieRjXG1rs55b4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m9uoqpJ1291rfd9neo1_250.gif http://Kaosregn.blogg.se

12 feb, 2013 19:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD


Jag vill också leka i snön *avundsjuk*


Du får vara med nästa gång

12 feb, 2013 19:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD


hah kommer ihåg när jag och mina två kompisar va igår. Jag och min ena kompis gick ut i snön utan jacka och skor. En liten chock fick man... men testa, man pignar verkligen till av det.

Sen tog vi ett fotbad...fast det var för hett.


Det är kallt ja xD
Jag och Ylva hade inga täckbyxor, så våra rumbor är is nu xD



idiots det brukar inte jag heller ha.

12 feb, 2013 19:05

Ginny00
Elev

Avatar


Mina händer blir så torra på vintern och jag hatar det

12 feb, 2013 19:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD


hah kommer ihåg när jag och mina två kompisar va igår. Jag och min ena kompis gick ut i snön utan jacka och skor. En liten chock fick man... men testa, man pignar verkligen till av det.

Sen tog vi ett fotbad...fast det var för hett.


Det är kallt ja xD
Jag och Ylva hade inga täckbyxor, så våra rumbor är is nu xD



idiots det brukar inte jag heller ha.


Jag äger inga och har inga pengar att köpa ett par för xD Så jag hade dubbla byxor istället.

12 feb, 2013 19:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD


hah kommer ihåg när jag och mina två kompisar va igår. Jag och min ena kompis gick ut i snön utan jacka och skor. En liten chock fick man... men testa, man pignar verkligen till av det.

Sen tog vi ett fotbad...fast det var för hett.


Det är kallt ja xD
Jag och Ylva hade inga täckbyxor, så våra rumbor är is nu xD



idiots det brukar inte jag heller ha.


Jag äger inga och har inga pengar att köpa ett par för xD Så jag hade dubbla byxor istället.


ok

12 feb, 2013 19:06

Borttagen

Avatar


Har ont i börstet Det liksom... värker.

12 feb, 2013 19:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD


Jag vill också leka i snön *avundsjuk*


Du får vara med nästa gång


JAAA

Jag skall bara bli frisk först.

12 feb, 2013 19:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD


Jag vill också leka i snön *avundsjuk*


Du får vara med nästa gång


JAAA

Jag skall bara bli frisk först.

Usch då, är du förkyld?

12 feb, 2013 19:17

1 2 3 ... 10730 10731 10732 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.