@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vi har inga diskade glas hemme. OCh jag är väldigt tröstig diska? Orkar inte... Kan man inte dricka ur kranen? Tänkte inte på det xD 12 feb, 2013 18:42 |
|
stellaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: stellaa~ Oj då! Min det hände samma sak med min brorsa: Han tänkte klippa sig, men frisören klippte jättekort, fast han inte ville! Okej Men mamma har beställt ny klipptid redan imorrn så då blir det förhoppningsvis bättre :3 ![]() 12 feb, 2013 18:43 |
|
Borttagen
|
Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD
12 feb, 2013 18:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD hah kommer ihåg när jag och mina två kompisar va igår. Jag och min ena kompis gick ut i snön utan jacka och skor. En liten chock fick man... men testa, man pignar verkligen till av det. Sen tog vi ett fotbad...fast det var för hett. 12 feb, 2013 18:47 |
|
Borttagen
|
12 feb, 2013 18:50 |
|
Borttagen
|
man ska aldrig fråga min syster om vad man ska skriva om... det ända svar man för är "En sliskig kärleks historia"....
jag vdet inte hur man skriver sånna, och vill inte skriva en sån 12 feb, 2013 18:51 |
|
Borttagen
|
I love them! 12 feb, 2013 18:53 |
|
stellaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av stellaa: Skrivet av Borttagen: stellaa~ Oj då! Min det hände samma sak med min brorsa: Han tänkte klippa sig, men frisören klippte jättekort, fast han inte ville! Okej Men mamma har beställt ny klipptid redan imorrn så då blir det förhoppningsvis bättre :3 Okej, hoppas det blir bättre! Tack! ![]() 12 feb, 2013 18:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD Jag vill också leka i snön *avundsjuk* 12 feb, 2013 18:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD hah kommer ihåg när jag och mina två kompisar va igår. Jag och min ena kompis gick ut i snön utan jacka och skor. En liten chock fick man... men testa, man pignar verkligen till av det. Sen tog vi ett fotbad...fast det var för hett. Det är kallt ja xD Jag och Ylva hade inga täckbyxor, så våra rumbor är is nu xD 12 feb, 2013 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen