Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10729 10730 10731 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Vi har inga diskade glas hemme. OCh jag är väldigt tröstig

diska?

Orkar inte...


Kan man inte dricka ur kranen?

Tänkte inte på det xD




Njae Kranvatten är faktiskt inte det bästa jag vet... (Fast vart annars kommer vattnet?)

12 feb, 2013 18:42

stellaa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
stellaa~ Oj då! Min det hände samma sak med min brorsa:
Han tänkte klippa sig, men frisören klippte jättekort, fast han inte ville!


Okej
Men mamma har beställt ny klipptid redan imorrn så då blir det förhoppningsvis bättre :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F9a%2F5c%2F72%2F9a5c72f65c50bc9b5b67c3501ad20a20.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F96e706e80e9727c876e2a2dca61154bb%2Ff571f50195e5483c-ef%2Fs500x750%2Fd9080714b4138e659645d9870bbc9a6fecd85015.gifv

12 feb, 2013 18:43

Borttagen

Avatar


Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD

12 feb, 2013 18:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD


hah kommer ihåg när jag och mina två kompisar va igår. Jag och min ena kompis gick ut i snön utan jacka och skor. En liten chock fick man... men testa, man pignar verkligen till av det.

Sen tog vi ett fotbad...fast det var för hett.

12 feb, 2013 18:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av stellaa:
Skrivet av Borttagen:
stellaa~ Oj då! Min det hände samma sak med min brorsa:
Han tänkte klippa sig, men frisören klippte jättekort, fast han inte ville!


Okej
Men mamma har beställt ny klipptid redan imorrn så då blir det förhoppningsvis bättre :3


Okej, hoppas det blir bättre!

12 feb, 2013 18:50

Borttagen

Avatar


man ska aldrig fråga min syster om vad man ska skriva om... det ända svar man för är "En sliskig kärleks historia"....

jag vdet inte hur man skriver sånna, och vill inte skriva en sån

12 feb, 2013 18:51

Borttagen

Avatar





I love them!

12 feb, 2013 18:53

stellaa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av stellaa:
Skrivet av Borttagen:
stellaa~ Oj då! Min det hände samma sak med min brorsa:
Han tänkte klippa sig, men frisören klippte jättekort, fast han inte ville!


Okej
Men mamma har beställt ny klipptid redan imorrn så då blir det förhoppningsvis bättre :3


Okej, hoppas det blir bättre!


Tack!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F9a%2F5c%2F72%2F9a5c72f65c50bc9b5b67c3501ad20a20.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F96e706e80e9727c876e2a2dca61154bb%2Ff571f50195e5483c-ef%2Fs500x750%2Fd9080714b4138e659645d9870bbc9a6fecd85015.gifv

12 feb, 2013 18:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD


Jag vill också leka i snön *avundsjuk*

12 feb, 2013 18:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Precis kommit in från att ha lekt i snön. Vi försökte få ner Ylva... tre på en... vi lyckades tillslut, men det tog tid xD


hah kommer ihåg när jag och mina två kompisar va igår. Jag och min ena kompis gick ut i snön utan jacka och skor. En liten chock fick man... men testa, man pignar verkligen till av det.

Sen tog vi ett fotbad...fast det var för hett.


Det är kallt ja xD
Jag och Ylva hade inga täckbyxor, så våra rumbor är is nu xD

12 feb, 2013 18:57

1 2 3 ... 10729 10730 10731 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.