Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG ÄLSKAR RYSK JAZZSkrivet av AlvaRawenclaw: ALLTSÅ GLÖMDE GÖRA DETTA IGÅR KOMPLIMANG TILL KOSSANBERTA FÖR ATT HON GILLAR RYSK OPERA. 8D AAAAWWWIIIIIEEEEE TACK SÅ MYCKET C: AAHHAHHAA ♏︎ 10 jun, 2012 22:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Katla: Skrivet av Borttagen: JAG ÄLSKAR RYSK JAZZSkrivet av AlvaRawenclaw: ALLTSÅ GLÖMDE GÖRA DETTA IGÅR KOMPLIMANG TILL KOSSANBERTA FÖR ATT HON GILLAR RYSK OPERA. 8D AAAAWWWIIIIIEEEEE TACK SÅ MYCKET C: AAHHAHHAA RYSK JAZZ! O___O DET MÅSTE JAG KOLLA UPP EN DAG 8D 10 jun, 2012 22:33 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Katla: Skrivet av Borttagen: JAG ÄLSKAR RYSK JAZZSkrivet av AlvaRawenclaw: ALLTSÅ GLÖMDE GÖRA DETTA IGÅR KOMPLIMANG TILL KOSSANBERTA FÖR ATT HON GILLAR RYSK OPERA. 8D AAAAWWWIIIIIEEEEE TACK SÅ MYCKET C: AAHHAHHAA RYSK JAZZ! O___O DET MÅSTE JAG KOLLA UPP EN DAG 8D SOUNDS INTERESTING speech! 10 jun, 2012 22:36 |
|
Vipratten
Elev |
Celest Gaunt Åh jisses, nu blev jag varm i hela hjärtat! En finare komplimang än så kan jag nog inte få! ♥
(Det där var dessutom ett riktigt rim och inte ett VR. Det tar sig!) Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
11 jun, 2012 15:34 |
|
Dramione99
Elev |
Ida S, för att du skriver så otroligt azuuuum, människa!!! Dina berättelser är fantastiska!!!
11 jun, 2012 15:38 |
|
MissFniss
Elev |
En liten komplimangbomb
HannaPanna- Du är AWESOME!♥ Jag vill MÅSTE träffa dig! :'D Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Hp-aren- Världens bästa Nathalie♥ Lunah~- Awesome :'D AlvaRawenclaw- Verkar awesome harry potter fanet- Fiiina du♥ HarryPotterr- Du skriver jättebra! :'D Ginny00- Du skriver jättefiiint♥ Moy.GinnyWeasley- Du är jättebra på skridskor och inlines Zmaragd- Alltid lika kul att prata med Knizzlare- Du verkar väldigt snäääll Erfa- Tack för att du gjort mugglis!♥ Twix- Du är jättebra på att duellera Kate Malfoy- Awesome som skapade "The Hungergames Side" Ekkiis- En bra ff-författare♥ PansyParkinson♥- Skriver en fiin ff Alla ni är awesome, även fast jag inte pratat med några av er :'D
11 jun, 2012 18:51 |
|
Borttagen
|
MissFniss: Åh, tack! ♥ I love you och ska skicka en uggla på direkten! ♥
11 jun, 2012 18:53 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
11 jun, 2012 18:56 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
11 jun, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MissFniss: En liten komplimangbomb HannaPanna- Du är AWESOME!♥ Jag vill MÅSTE träffa dig! :'D Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Hp-aren- Världens bästa Nathalie♥ Lunah~- Awesome :'D AlvaRawenclaw- Verkar awesome harry potter fanet- Fiiina du♥ HarryPotterr- Du skriver jättebra! :'D Ginny00- Du skriver jättefiiint♥ Moy.GinnyWeasley- Du är jättebra på skridskor och inlines Zmaragd- Alltid lika kul att prata med Knizzlare- Du verkar väldigt snäääll Erfa- Tack för att du gjort mugglis!♥ Twix- Du är jättebra på att duellera Kate Malfoy- Awesome som skapade "The Hungergames Side" Ekkiis- En bra ff-författare♥ PansyParkinson♥- Skriver en fiin ff Alla ni är awesome, även fast jag inte pratat med några av er :'D min sol, puss på dej ♥ 11 jun, 2012 19:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen