Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 1072 1073 1074 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
Katla
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
ALLTSÅ GLÖMDE GÖRA DETTA IGÅR
KOMPLIMANG TILL KOSSANBERTA FÖR ATT HON GILLAR RYSK OPERA. 8D

AAAAWWWIIIIIEEEEE TACK SÅ MYCKET C:
JAG ÄLSKAR RYSK JAZZ
AAHHAHHAA

♏︎

10 jun, 2012 22:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Katla:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
ALLTSÅ GLÖMDE GÖRA DETTA IGÅR
KOMPLIMANG TILL KOSSANBERTA FÖR ATT HON GILLAR RYSK OPERA. 8D

AAAAWWWIIIIIEEEEE TACK SÅ MYCKET C:
JAG ÄLSKAR RYSK JAZZ
AAHHAHHAA

RYSK JAZZ! O___O
DET MÅSTE JAG KOLLA UPP EN DAG 8D

10 jun, 2012 22:33

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Katla:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
ALLTSÅ GLÖMDE GÖRA DETTA IGÅR
KOMPLIMANG TILL KOSSANBERTA FÖR ATT HON GILLAR RYSK OPERA. 8D

AAAAWWWIIIIIEEEEE TACK SÅ MYCKET C:
JAG ÄLSKAR RYSK JAZZ
AAHHAHHAA

RYSK JAZZ! O___O
DET MÅSTE JAG KOLLA UPP EN DAG 8D

SOUNDS INTERESTING

speech!

10 jun, 2012 22:36

Vipratten
Elev

Avatar


Celest Gaunt Åh jisses, nu blev jag varm i hela hjärtat! En finare komplimang än så kan jag nog inte få! ♥
(Det där var dessutom ett riktigt rim och inte ett VR. Det tar sig!)

Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F4v0ks0.gif

11 jun, 2012 15:34

Dramione99
Elev

Avatar


Ida S, för att du skriver så otroligt azuuuum, människa!!! Dina berättelser är fantastiska!!!

11 jun, 2012 15:38

MissFniss
Elev

Avatar

+2


En liten komplimangbomb :

HannaPanna- Du är AWESOME!♥ Jag vill MÅSTE träffa dig! :'D
Spoiler:
Tryck här för att visa!You're awesome and you know it!

Spoiler:
Tryck här för att visa!And you write AWESOME!♥

Hp-aren- Världens bästa Nathalie♥
Lunah~- Awesome :'D
AlvaRawenclaw- Verkar awesome
harry potter fanet- Fiiina du♥
HarryPotterr- Du skriver jättebra! :'D
Ginny00- Du skriver jättefiiint♥
Moy.GinnyWeasley- Du är jättebra på skridskor och inlines
Zmaragd- Alltid lika kul att prata med
Knizzlare- Du verkar väldigt snäääll
Erfa- Tack för att du gjort mugglis!♥
Twix- Du är jättebra på att duellera
Kate Malfoy- Awesome som skapade "The Hungergames Side"
Ekkiis- En bra ff-författare♥
PansyParkinson♥- Skriver en fiin ff

Alla ni är awesome, även fast jag inte pratat med några av er :'D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F37.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6zhy4CVdK1rs7wooo1_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F8cc997157695e1fa86aff235db90c114%2Ftumblr_n31mqmgntS1qbdpqqo1_250.gif

11 jun, 2012 18:51

Borttagen

Avatar


MissFniss: Åh, tack! ♥ I love you och ska skicka en uggla på direkten! ♥

11 jun, 2012 18:53

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


MissFniss ÅÅÅHH DU VERKAR OCKSÅ AWESOME, TACKTACKTACK ♥ SKA MUGGLA DIG GENAST

speech!

11 jun, 2012 18:56

Moy.GinnyWeasley
Elev

Avatar


MissFniss: Tack :-D Du är också bra på det! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F34rayrn.jpg

11 jun, 2012 19:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av MissFniss:
En liten komplimangbomb :

HannaPanna- Du är AWESOME!♥ Jag vill MÅSTE träffa dig! :'D
Spoiler:
Tryck här för att visa!You're awesome and you know it!

Spoiler:
Tryck här för att visa!And you write AWESOME!♥

Hp-aren- Världens bästa Nathalie♥
Lunah~- Awesome :'D
AlvaRawenclaw- Verkar awesome
harry potter fanet- Fiiina du♥
HarryPotterr- Du skriver jättebra! :'D
Ginny00- Du skriver jättefiiint♥
Moy.GinnyWeasley- Du är jättebra på skridskor och inlines
Zmaragd- Alltid lika kul att prata med
Knizzlare- Du verkar väldigt snäääll
Erfa- Tack för att du gjort mugglis!♥
Twix- Du är jättebra på att duellera
Kate Malfoy- Awesome som skapade "The Hungergames Side"
Ekkiis- En bra ff-författare♥
PansyParkinson♥- Skriver en fiin ff

Alla ni är awesome, även fast jag inte pratat med några av er :'D



min sol, puss på dej ♥

11 jun, 2012 19:02

1 2 3 ... 1072 1073 1074 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.