Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Erica Potter
Lills Kedjebrev _SanD_ HannaPanna För att ni är fina mejlvänner som står ut med mig även fast jag ibland kan ta flera dagar på mig att svara även fast jag är inloggad emellan det, haha! 10 jun, 2012 17:31 |
|
HannaPanna
Elev |
10 jun, 2012 17:33 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Celest Gaunt: Luna Chang - Jag brukar oftast fråga mig själv om folk vet vad tummar är! Men eftersom du tyckte OLA var en svikare när hon börjar säga Gåsar...Så Citerar jag istället! Tack underbara du! PSss.... Vilde säger "INTE BRA..." vilket VW gör också... och OLA....gills de inte som svikare? Hehe! Vet du, jag fatta nada av det där... Hej 10 jun, 2012 17:34 |
|
Lills
Elev |
Dramione99, haha, varför skulle vi sluta uggla med dig fast det tar länge att få svar? Bara man får det innan man dör blir man nog nöjd. xD ♥
![]()
10 jun, 2012 17:34 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Lills: Tack så jättemkt! Blir så orolig ibland, för jag har gasnka mkt att göra just nu....lite som händer, så jag tänkte bara säga det.Dramione99, haha, varför skulle vi sluta uggla med dig fast det tar länge att få svar? Bara man får det innan man dör blir man nog nöjd. xD ♥ 10 jun, 2012 17:37 |
|
Kedjebrev
Elev |
10 jun, 2012 17:52 |
|
huffpuff
Elev |
10 jun, 2012 18:31 |
|
Borttagen
|
Tack, desamma lilla gumman 10 jun, 2012 19:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: ALLTSÅ GLÖMDE GÖRA DETTA IGÅR KOMPLIMANG TILL KOSSANBERTA FÖR ATT HON GILLAR RYSK OPERA. 8D AAAAWWWIIIIIEEEEE TACK SÅ MYCKET C: 10 jun, 2012 22:26 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: ALLTSÅ GLÖMDE GÖRA DETTA IGÅR KOMPLIMANG TILL KOSSANBERTA FÖR ATT HON GILLAR RYSK OPERA. 8D AAAAWWWIIIIIEEEEE TACK SÅ MYCKET C: INGEN ORSAK :3 speech! 10 jun, 2012 22:32 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen